Rengeteg magyar vásárol ilyen élelmiszereket: tudhatnak valamit?

Rengeteg magyar vásárol ilyen élelmiszereket: tudhatnak valamit?

agrarszektor.hu
Újraindul a Magyar Termék „Vedd a hazait! Védd a hazait!” kampánya. Ezúttal is az a cél - ahogy első alkalommal 2020-ban a pandémia ideje alatt -, hogy a hazai gyártók helyzetén javítsanak. A gazdasági körülmény ugyanis mára talán még összetettebbé vált. A Magyar Termék az idei évre azt tűzte ki célul, hogy a gyártóik összforgalma a tavalyi 2650 milliárd forint után megközelítse, akár el is érje a 3000 milliárdot.

AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE

Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 59 400 Ft + Áfa / fő áron.

Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.

Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.

A kampány újraindítását most többek között az indokolta, hogy a gazdasági helyzet az utóbbi hónapokban a három évvel ezelőtti időszakhoz képest is talán még összetettebb, komplikáltabb és nehezebb lett - írja közös közleményében a Magyar Termék Nonprofit Kft., az Auchan Magyarország Kft. és a Naszálytej Tejfeldolgozó és Kereskedelmi Zrt. Így egyértelműen hasonló célokkal vág neki a Magyar Termék az idei akciónak. Szeretnének a hazai gyártók helyzetén kézzelfoghatóan javítani és jobb helyzetbe hozni őket. A tavaly év végén 16 000 ember megkérdezésével készített online kutatás ugyanis azt igazolta, hogy a vásárlók számára az árkérdés a korábbiaknál is nagyobb hangsúlyt kap. Egyértelműen kiderül azonban az is, hogy szinte minden fogyasztó (96%) számára fontos, hogy a kereskedelmi láncok polcain minél több magyar termékből tudjanak választani, vagyis nem mondanak le a hazai árukról. Ebben a helyzetben tisztán látszik a feladat, és még inkább fontos fókuszba helyezni a tudatos magyar termékvásárlást. A gyártók széles köre ma már felismerte, hogy bármilyen körülmények legyenek is, biztosítaniuk kell vásárlóikat termékeik hazai eredetéről és megbízhatóságukról. A Magyar Termék éppen ezt a lehetőséget kínálja számukra.

Ez abban is megmutatkozik, hogy a 2020-as eredményekkel összehasonlítva, az elmúlt év végére közel 30%-kal növekedett a védjegyhasználók tábora. Ez nem csak a „Vedd a hazait! Védd a hazait!” kampányt dicséri, hanem jelzi, hogy folytatni kell a munkát, mert a védjegyek képesek segítséget nyújtani a cégek és természetesen a fogyasztók számára.

„Ma több mint 230 gyártó, több mint ötezer árucikke jogosult a Magyar Termék védjegyrendszer valamelyik emblémájának használatára. Ezek gazdasági jelentősége az elmúlt év végére hatalmasra duzzadt, hiszen éves összárbevételük tavaly decemberre már meghaladta a 2650 milliárd forintot, gyártóik pedig 50 455 ezer embert foglalkoztatnak. Összességében rekord évet zártunk, a kampányok számában és a védjegyhasználó cégek bővülését illetően is

- emelte ki Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.

Címlapkép forrása: Magyar Termék Nonprofit Kft.

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?