AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE
Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.
Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 54 400 Ft + Áfa / fő áron.
Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.
A KOMETA kaposvári telephelyén 30,81 milliárd forint értékű infrastruktúrafejlesztésbe kezdett - írja közleményében a cég. A termelőkapacitás bővítése során a készítménygyártáshoz és a húsfeldolgozáshoz kapcsolódóan nagy volumenű gépbeszerzés valósul meg, új hűtőház, szalámi szeletelő épül, és bővülnek a csomagoló- és raktárfunkciók. A versenyképesség- és hatékonyságnövelő beruházás 35,3%-át a magyar állam biztosítja vissza nem térítendő EKD támogatás keretében. Az építési munkák 4 ütemben valósulnak meg. Az első ütem építési engedélye már rendelkezésre áll, a kiviteli tervek készítése és a kivitelező cégek előzetes kiválasztása zajlik.
A beruházással a cég termékportfóliójában hangsúlyosabbá válnak a csomagolt és kényelmi termékek, illetve az exportpiaci pozíció még tovább erősödik. Az előzetes adatok szerint a KOMETA tavaly közel 58,2 milliárd forint árbevételt realizált, az export aránya 44% volt, közel 71 ezer tonna húst dolgozott fel, és több mint 800 munkavállalóval Kaposvár és Somogy megye egyik legnagyobb munkaadója.
- mondta Giacomo Pedranzini, a KOMETA ügyvezető igazgatója.
A KOMETA 2022 februárjában, elsőként az európai húsipari vállalatok között 12 milliárd forint névértékű zöld kötvényt bocsátott ki az MNB NKP keretében, amely ugyancsak hozzájárul fejlesztési céljai megvalósításához. A kapacitásnövelésre irányuló beruházások során a környezetvédelem változatlanul kiemelt jelentőséggel bír, így pl. olyan csomagológépet vásárolnak, amely újrahasznosítható műanyagot használ. A vállalat célja, hogy a tervezett energiahatékonysági fejlesztések révén 5 éven belül 30%-kal csökkenjen az egy kilogramm termékre vetített CO2-kibocsátása, illetve keresik a megoldásokat arra, hogy a termelési hulladékuk nullává váljon.