Egyre több magyar vásárol így élelmiszert: tudhatnak valamit?

Egyre több magyar vásárol így élelmiszert: tudhatnak valamit?

MTI
Magyarországon a fogyasztók már nemcsak az árak alapján választanak élelmiszert, 36 százalékuk a környezeti hatásokat is figyelembe veszi - közölte a Danone Magyarország Kft. reprezentatív felmérése alapján az MTI-vel.

AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE

Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 59 400 Ft + Áfa / fő áron.

Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.

Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.

A felmérés szerint a fiatalabbak különösen figyelnek a fenntarthatóságra, amit a 35 év alattiak majdnem fele említett vásárlási szempontként. A környezet mellett az egészség védelme és az etikai szempontok is befolyásolhatják a fogyasztási szokásokat, a megkérdezettek több mint ötöde például ilyen okokból hajlandó volna kevesebb húst enni.

A válaszadók 94%-a nem követ olyan étrendet, amely korlátozná a húsfogyasztást, 88%-uk hetente legalább egyszer-kétszer eszik húst, miközben növényi alapú terméket csak 29%-uk. Alkalmi fogyasztóként, vagyis heti rendszerességnél ritkábban is csak 28% vesz ilyen élelmiszereket. A Danone Magyarország Kft. megbízásából készült felmérésben 18 és 65 év közötti vásárlókat kérdeztek meg. Az 500 fős minta korra, nemre, régióra reprezentatív - olvasható a közleményben.

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?