Fontos megállapodás született: ez az egész világ tejiparára hatással lehet
A tejipar szén-dioxid kibocsátásának csökkentését tűzte ki maga elé a Danone és az Ajinomoto.
A tejipar szén-dioxid kibocsátásának csökkentését tűzte ki maga elé a Danone és az Ajinomoto.
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint.
Felülmúlták az elemzői várakozásokat a cég második negyedéves és első féléves eredményei.
Új stratégiát hirdetett meg a Danone, a tudatos táplálkozásra helyeznék a hangsúlyt.
Novemberben rendezik az első kifejezetten egyetemistáknak szóló konferenciát a flexitariánus táplálkozásról.
Már közel 700 millió eurót veszített a Danone a cégcsoport oroszországi leányvállalatának lefoglalása miatt.
Egy friss felmérés szerint egyre népszerűbbek a növényi alapú termékek a magyarok körében.
A fogyasztók harmada a környezeti hatások alapján választ élelmiszert.
Bejelentést tett a terméktanács a Nébihnél.
Reagált az anyukák követelésére
Kutatható válik a híres Bifidus baci is!
Milliárdos károktól tartanak az USA éghajlat-politikája miatt.
A dolgozóknak új munkahelyet, a tejtermelőknek új felvásárlót kerestek.
Keveseké a hatalom.
Egyre inkább mellőzik a tejmultik a minőségi magyar tejet.
A precíziós technológiák alkalmazása és a rezisztenciakezelés ma már nemcsak lehetőség, hanem szükségszerűség a fenntartható és versenyképes kukoricatermesztés érdekében.
A kiskertek művelése az öngondoskodáson túl állandó elfoglaltságot és új célt is adhat a hátrányos helyzetű családoknak.
A szakértő szerint a 2025-ös év még az előzőnél is gyengébb lehet, hacsak nem jönnek ki hamar az új pályázati kiírások.
Volumenében továbbra is takaréklángon van a termékpálya, értékben pedig még csökken is.
2023-ban olyan megállapodás született a WWF és a K&H között, amelynek célja a biodiverzitás fontosságára való figyelemfelhívás.
Az elmúlt évek időjárási anomáliái – különösen a csapadékszegény, aszályos tavaszok – folyamatosan növelik a posztemergens gyomirtási technológiák jelentőségét a kukoricatermesztésben.