Fontos megállapodás született: ez az egész világ tejiparára hatással lehet
A tejipar szén-dioxid kibocsátásának csökkentését tűzte ki maga elé a Danone és az Ajinomoto.
A tejipar szén-dioxid kibocsátásának csökkentését tűzte ki maga elé a Danone és az Ajinomoto.
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint.
Felülmúlták az elemzői várakozásokat a cég második negyedéves és első féléves eredményei.
Új stratégiát hirdetett meg a Danone, a tudatos táplálkozásra helyeznék a hangsúlyt.
Novemberben rendezik az első kifejezetten egyetemistáknak szóló konferenciát a flexitariánus táplálkozásról.
Már közel 700 millió eurót veszített a Danone a cégcsoport oroszországi leányvállalatának lefoglalása miatt.
Egy friss felmérés szerint egyre népszerűbbek a növényi alapú termékek a magyarok körében.
A fogyasztók harmada a környezeti hatások alapján választ élelmiszert.
Bejelentést tett a terméktanács a Nébihnél.
Reagált az anyukák követelésére
Kutatható válik a híres Bifidus baci is!
Milliárdos károktól tartanak az USA éghajlat-politikája miatt.
A dolgozóknak új munkahelyet, a tejtermelőknek új felvásárlót kerestek.
Keveseké a hatalom.
Egyre inkább mellőzik a tejmultik a minőségi magyar tejet.
Ma már vásárolhatunk olyan biológiai szereket is, melyek élő mikrobiológiai szervezeteket tartalmaznak.
Töretlen a citrusfélék népszerűsége a magyarok körében, különösen a narancs és a mandarin keresett.
Vadai Ágnes országgyűlési képviselő az Agrárszektor cikkére hivatkozva tett fel kérdését Nagy István agrárminiszternek.
A kanadai gazdák attól tartanak, hogy a Bunge és a Viterra fúziója csökkenteni fogja a versenyt.
Szigorúbb tesztelésre kötelezné a pulykatermelőket az amerikai mezőgazdasági minisztérium.
Az Alföldi Tej Kft. termékein a KMÉ-védjegy nemcsak presztízs, hanem garancia is a magas minőségre.