Fenntartható élelmiszergyártás – Ez a jövő befektetése?
Személyes befektetői klubon mutatjuk be a tőzsdei kibocsátásra készülő Civita Group tevékenységét, működését, az iparágban rejlő potenciált. A magyar családi, kukoricafeldolgozó vállalkozás fenntartható módon állítja elő termékeit, melyek csak természetes alapanyagok felhasználásával készülnek, a teljesértékű és változatos táplálkozáshoz igazodva. A részvétel INGYENES, de regisztrációhoz kötött!
Sok boltban már elkezdődött a bevásárlás a húsvétra, egyre többen vesznek sonkát, csokit az ünnepre, hiszen ezek bőven elállnak addig, sőt akár még tovább is. Sonkára ráadásul már sok helyen felvesznek előrendelést, ami egy, az RTL Híradó által megkérdezett kis üzletben 10 százalékot drágult, ugyanakkor a Húsiparosok Országos szövetsége szerint az áremelkedés könnyen elérheti a 30-40 százalékot is akár.
A tojásnál még durvább a drágulás, az árstop ellenére is közel a duplájára emelkedett az ára, ami sok helyen eléri a 100 forintot is darabonként. De a csokik esetében sem jobb a helyzet, emelkedett az alapanyagok ára, ráadásul magasabb adókulcsba is tartozik.
Azt látjuk a kereskedők visszajelzései alapján, hogy a fogyasztók a legkevésbé a minőségből hajlandóak engedni. Inkább vesznek kevesebb, jobb minőségű édességet
- mondta Intődy Gábor, a Magyar Édességgyártók Szövetségének főtitkára.