Májusban ismét AgroFood 2025 és AgroFuture 2025 konferencia!
Május 20-án a hazai élelmiszeripart érintő legfontosabb témák lesznek terítéken a Portfolio AgroFood 2025 konferencián, május 21-én a Portfolio AgroFuture 2025 konferencián pedig a mezőgazdasági fenntarthatóság és innováció lesz kulcsszerepben.
AGROBÉRLETTEL most az egyik konferenciára 50% kedvezménnyel regisztrálhat!
Mezőgazdasági termelők és fiatal gazdák fix 30 000 Ft-ért regisztrálhatnak!
NAK-tagok és NAK-szaktanácsadók 35% kedvezménnyel regisztrálhatnak!
Fagyasztott zöldségek, ízesített szívószál, zabszelet és természetesen lúgos kémhatású ásványvíz is szerepel azon termékek között, amelyeket a magyar kiállítók kínálnak a külföldi beszerzők figyelmébe a világ egyik legnagyobb élelmiszer- és ital szakkiállításán. Az Agrármarketing Centrum 90 négyzetméteres közösségi standján hét hazai élelmiszergyártó mutatkozik be, kínálatukban pedig a bio- és mentes termékektől kezdve a hagyományos magyar élelmiszerekig szinte valamennyi szegmens megtalálható. A kiállításon az Agrármarketing Centrum exportfejlesztési üzletága, a Hungarian Food Business Program képviselője folyamatosan regisztrálja a magyar termékek iránt érdeklődő külföldi beszerzőket online rendszerébe.
A kínai piac iránti fokozódó érdeklődésre való tekintettel a magyar cégek egyre tudatosabban készülnek a távol-keleti piac kihívásaira. A SIAL nemcsak bemutatkozási platform és piacfelmérési lehetőség, hanem a valós üzleti tárgyalások terepe is.
A Kínai Népköztársaság a világ egyik legnagyobb fogyasztói piaca, több mint 1,4 milliárd lakossal. A középosztály növekedése és az egészségtudatos életmód terjedése új, prémium minőségű termékek iránti keresletet generált. A magyar élelmiszeripari termékek, különösen a bio, a mentes és a natúr áruk jó eséllyel indulhatnak ebben a környezetben. Ugyanakkor a kínai exportra lépés nem csupán lehetőség, hanem komoly előkészületeket igénylő folyamat. A termékeket minden esetben regisztrálni kell az ún. GACC (General Administration of Customs of China) rendszerben, valamint termékcsoporttól függően számos engedélyt és tanúsítványt kell beszerezni. A kínai vásárlók gyakran érzelmi alapon döntenek, fontos számukra a termék eredettörténete, a márkaháttér, valamint a csomagolás esztétikája és minősége.