2022. június 25. szombat Vilmos

Hírek - Élelmiszer

Az USA-ban népszerűsítik a Tokaji Aszút

Elindult ″Az aszú éve″ kampány az Amerikai Egyesült Államokban, ahol a magyar borokat, elsősorban az aszúféléket népszerűsítik majd. A kampány célja, hogy felhívja a figyelmet a magyar borokra és így bejussanak az észak-amerikai piacra.
 
 

A magyar borokat, leginkább pedig az aszúféléket népszerűsítik majd egy éven keresztül Amerikában, elindult ugyanis az "Az aszú éve" kampány. A megnyitó rendezvényen részt vettek a washingtoni diplomáciai, politikai és üzleti élet szereplői, borkereskedő és -forgalmazó cégek vezetői, valamint csaknem 30 étterem borbeszerzői és kiemelt sommelier munkatársai is - írja az MTI.

A Magyar Turisztikai Ügynökség és a Vinum Tokaj International együttműködésének keretében hat tokaji borászat - a Béres Szőlőbirtok, a Chateau Dereszla, a Grand Tokaj, a Gróf Degenfeld Szőlőbirtok, a Patrícius Borház és a Royal Tokaji - mutatkozott be a rendezvényen. Az egy évig tartó kampány célja, hogy figyelmet irányítson a magyar borokra, kiemelten az aszúra és a tokaji édes borkülönlegességre, valamint segítse bejutásukat az észak-amerikai piacra.

Kapcsolódó cikkek


 
X

A címlapról ajánljuk

DEVIZA
MATIF
CBOT
NYERSANYAG
    Agrárszektor hírlevél
    Ne maradjon le a friss hírekről!
    Iratkozzon fel hírlevelünkre
    és járjon mindenki előtt.
    Mind a négyet bepipálom

    Portfolio Digital Transformation 2022

    Lépéskényszerben a vállalkozások: aki nem digitalizál,le fog maradni!

    Tiszaújváros-Kelet-magyarországi Gazdasági Fórum 2022

    Ingyenes esemény a Tisia Hotelben