AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE
Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.
Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 54 400 Ft + Áfa / fő áron.
Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.
Nagy István elmondta, hogy Magyarország a többi EU tagállamhoz hasonlóan a globális egészségügyi és gazdasági válságra adandó válaszokkal küzd. A járvány fékezése érdekében megtett intézkedések nyomán ideiglenesen korlátozott turizmus, vendéglátás, étkeztetés (HORECA) szektor a mezőgazdasági értékesítés gyors átszervezését igényelte az ágazattól, a szolgáltató szektorból a fogyasztókat kiszolgáló kiskereskedelem irányába. A kereslet a magas hozzáadott értékű és a szezonális termékekről áttevődött a tartósabb és hosszabb ideig eltartható élelmiszerek irányába. Ez a mezőgazdasági ágazat egyik legnagyobb felvevőpiacának a HORECA ágazat fogyasztásának ideiglenes elvesztését jelentette.
Az európai piacon kialakult keresletcsökkenéssel párhuzamosan számottevő import érkezik harmadik országokból az EU belső piacára, ami egyes ágazatoknál növekvő készleteket és túlkínálatot eredményez. Ez a túlkínálat negatív hatással van különösen a baromfi termékláncra és következményei elérnek egészen a tenyésztőkig, veszélyeztetve ezzel a baromfi ágazat termelési alapjait.
- hangsúlyozta Nagy István.
A harmadik országokból származó import mennyiségének ideiglenes kiigazítása a belső piac egyensúlyának elérését és a belső termelés számára az egyenlő versenyhelyzet megteremtését segíthetik elő. Az ilyen ideiglenes intézkedések azonnali enyhítést eredményezhetnek a baromfi piacon, hozzájárulva a belső termelés rugalmasságának növeléséhez, biztosítva a hazai és az európai fogyasztók számára a biztonságos termékeket.