2022. június 26. vasárnap János, Pál

Hírek - Élelmiszer

Új sört hoz a magyar piacra a Dreher

A Dreher Sörgyárak az Agrárszektort arról tájékoztatta, hogy kutatások szerint az elkövetkezendő 5 évben 8%-os növekedési ráta várható az alkoholmentes sörök piacán, és egyre dinamikusabban növekszik. 2030-ig várhatóan eléri globálisan a 35 milliárd dollár piaci értéket. Részben ez a trend indokolja, hogy Magyarországon is piacra kerül a Peroni alkoholmentes változata.
 
 

Ez a folyamat nem csorbíthat a sörök élvezeti értékén: a minőségi alapanyagokra, a szigorú gyártási folyamatokra és a prémium végtermékre fókuszáló gyártók kiemelt hangsúlyt fektetnek arra, hogy az alkohol elhagyása ne csökkentse a sörök nyújtotta ízélményt. Mindez nem véletlen, ugyanis kutatások bizonyítják, hogy a fogyasztók elvárják, hogy alkoholmentes sörük íze és külleme is a lehető legjobban hasonlítson kedvenc alkoholos sörükére.

A tavasz kiemelkedő agráreseménye: Agrárium Konferencia Kecskeméten

Április 6-án rendezi meg Kecskeméten a Portfolio Csoport tavaszi Agrárium 2022 konferenciáját, amely a gazdálkodási évet megalapozó, illetve megerősítő információkat nyújt a hazai agrárgazdaság szereplőinek. A rendezvény bemutatja és részletesen kifejti azokat a legfontosabb jogszabályi, támogatási, piaci, finanszírozási, innovációs és jövedelmezőségi változásokat, amelyek döntően befolyásolhatják az agrárvállalkozások tevékenységeit. A konferencia gyakorlati útmutatással és naprakész információkkal járul hozzá ahhoz, hogy az agrárgazdasági vállalkozások eredményes gazdasági döntéseket hozhassanak. A rendezvény valamennyi üzemméretű gazdálkodónak hasznos tájékoztatást nyújt a 2022-es évet érintő legjelentősebb agrárgazdasági változásokról. Ne hagyja ki az Agrárium 2022 Konferenciát április 6-án Kecskeméten!
Azért, hogy 0.0%-os alkoholtartalom mellett is szinte tökéletesen meg tudjuk valósítani a Peroni Nastro Azzurro ízprofilját, jelentős technológiai fejlesztéseket tett a vállalatcsoport. A ‘dealkoholizáló’ folyamatnak köszönhetően képesek vagyunk ugyanazokat a hozzávalókat és eredeti receptet használni, mint amit az alkoholos Peroninál, beleértve a változatlan alsóerjesztésű lagerélesztőt. A termékfejlesztés sikerességét pedig az bizonyítja, hogy a terméktesztelésen a megkérdezettek 90%-a egyetértett abban, hogy a Peroni 0.0% ízélménye megegyezik az anyamárkáéval

 - idézi a közlemény Hruska Ritát, a Dreher Sörgyárak nemzetközi márkákért felelős marketingmenedzserét.

A Peroni márka története 1846-ban indult Vigevano városában, napjainkban termékeik világszerte több mint 70 országban elérhetők, Európán kívül például Ausztráliában, Új-Zélandon, az Amerikai Egyesült Államokban és Kanadában is.

Címlapkép: Dreher Sörgyárak

Kapcsolódó cikkek


 
X

A címlapról ajánljuk

DEVIZA
MATIF
CBOT
NYERSANYAG
    Agrárszektor hírlevél
    Ne maradjon le a friss hírekről!
    Iratkozzon fel hírlevelünkre
    és járjon mindenki előtt.
    Mind a négyet bepipálom

    Portfolio Digital Transformation 2022

    Lépéskényszerben a vállalkozások: aki nem digitalizál,le fog maradni!

    Tiszaújváros-Kelet-magyarországi Gazdasági Fórum 2022

    Ingyenes esemény a Tisia Hotelben