Kifejlesztettek egy furcsa terepjárót, amelyen nem fog ki a sár

agrarszektor.hu
Gumihevederes járószerkezetű terepjárót, vagyis igazán a gazdáknak való "öszvért" fejlesztett ki az egyik japán autógyártó. Ezzel aligha lehet a gyereket iskolába vinni, de mostoha terepen, saras szántóföldön és járhatatlan legelőkön szinte verhetetlen.

Rangos Agrárdíjak az Agrárszektor 2025 konferencián!

Jelentkezzen vagy jelölje kollégáját, barátját, ismerősét a Portfolio Agrárdíjaira!

A decemberi Agrárszektor konferencián immár 11. alkalommal adjuk át 10 kategóriában rangos agrárdíjainkat, amelyekre az ágazat bármely kiemelkedő szakmai munkát végző szereplője pályázhat, illetve nevezhető.

Nevezzen Ön is szeptember 15-ig!

A nagy kerekű, összkerékhajtású SUV-okat a legtöbb tulajdonos egyfajta státusszimbólumként használja, hiszen az átlagosnál nehezebb körülmények közt ezek a szabadidőautók sem boldogulnak jobban a magasabb teljesítmény-tartományú személykocsiknál. A Nissan most változtatni igyekszik a dolgon, hiszen kifejlesztette az X-Trail SUV gumihevederrel felszerelt változatát.

A szokatlan megoldás révén a közönséges terepjáró egy csapásra "buldózerré" alakult át. Nemcsak sárban, de extrém homokos talajon vagy akár jeges-havas úton is használhatóvá vált a 122 cm hosszú, 38 cm széles és 76 cm magas gumihevederek által. A járműnél ugyanakkor nemcsak kerékcsere történt, de módosítottak a felfüggesztésen és a  kerékdobokon is. Megmaradt viszont a négyhengeres, 2500 köbcentis, 170 LE-s motor, ami elegendőnek tűnik a terepjáráshoz.

A küllemre kicsit szokatlan, de kétségkívül tekintélyt parancsoló gépet egyelőre csak koncepcióautóként mutatták be a New York-i Nemzetközi Autókiállításon. A sárgított üvegek és az álcázó festés azt az érzést keltik a szemlélőben, hogy inkább egy katonai, semmint civil járművet lát.

CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
Támogatott tartalom

Majd a mázsa megmondja! (x)

KWS repcehibridek: piacvezető stabilitás, modern genetika és kiemelkedő terméseredmények 2025-ben is.

EZT OLVASTAD MÁR?