Hódítanak a magyar élelmiszerek külföldön: berobbantak az újdonságok

Hódítanak a magyar élelmiszerek külföldön: berobbantak az újdonságok

agrarszektor.hu
Európa legnagyobb bio szakvásárának ad otthont Nürnberg a következő napokban. A 2024. február 13-16. között zajló eseményen szigorú kritérium, hogy a kiállított termékeknek kizárólag ökológiai gazdálkodásból, vagy ökológiai állattenyésztésből kell származniuk. A Biofach kiállítást a világ vezető bio szakvásárának tartják, hiszen több, mint 35.000 szakmai látogatót vonz és mintegy 117 konferenciát tartanak az esemény alatt.

Extra Early Bird jegyek az Agrárszektor 2025 konferenciára!

Szerezze meg jegyét most még Extra Early Bird áron a december 3-4. között megrendezésre kerülő siófoki Agrárszektor 2025 konferenciára, ahol kistermelők és fiatal gazdák most 64.900 Ft + áfa összegért vehetnek részt az év egyik legnagyobb és legrangosabb agráreseményén! A konferencia értékelést ad az agrárium helyzetéről, egyúttal pedig felvázolja az ágazat előtt álló rövid- és hosszú távú fejlesztési és kitörési lehetőségeket, illetve bemutatja a vállalkozások üzleti döntéseihez szükséges mértékadó prognózisokat.

A megjelenés a bioszektorban résztvevő magyar cégek számára is óriási lehetőség, hiszen kitűnő terepe az újdonságok, az innovatív élelmiszerek vagy kozmetikumok bemutatásának. Az Agrármarketing Centrum rendszeres szereplője a kiállításnak, ezúttal egy 116 négyzetméteres standon 12 vállalkozás kínálja termékeit és szolgáltatásait a szakmai látogatóknak. A magyar standon többek között bio zöldségeket és gyümölcsöket, ivóleveket, szárított fűszereket, bio gluténmentes termékeket, hidegen sajtolt olajokat ajánlanak a potenciális beszerzők figyelmébe, de olyan különlegességek is megtalálhatóak az élelmiszereken túl most először, mint a bio takarmánykeverékek, vagy az organikus állatgyógyászati készítmények - írja közleményében az Agrármarketing Centrum.

Az Agrármarketing Centrum élelmiszer exportfejlesztési üzletága, a Hungarian Food Business Program is megjelenik a kiállításon, ahol folyamatosan regisztrálják a lehetséges külföldi beszerzőket a Hungarian Food Business Catalogue elnevezésű digitális platformra. Az online adatbázis elsődleges célja, hogy összehozza az exportra lépni kívánó magyar vállalkozásokat külföldi disztribútorokkal. A katalógusba jelenleg már 219 magyar élelmiszeripari gyártócég több mint kétezer termékkel, 364 külföldi beszerző vállalat és további 129 egyéb felhasználó (jellemzően nagykövetség, főkonzulátus, szakmai szervezet) regisztrált.

 

Címlapkép forrása: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
EZT OLVASTAD MÁR?