Koronavírus: rendkívüli ügyfélfogadási rendet vezet be az Agrárkamara

Koronavírus: rendkívüli ügyfélfogadási rendet vezet be az Agrárkamara

agrarszektor.hu
A Kormány által kihirdetett veszélyhelyzeti intézkedésekkel összhangban a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) napi működése során a lehető legminimálisabbra csökkenti a koronavírus-járvány terjedésének lehetőségét, a személyes ügyféltalálkozások számát, ezzel is óvva mintegy 400 ezer kamarai tag, valamint munkavállalói egészségét.

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara 2021. március 8-ától a mintegy 600 fős, országos falugazdász-hálózatánál rendkívüli ügyfélfogadási rendet vezet be -  írja közleményében az Agrárkamara. A NAK kéri tagjait, hogy elsősorban elektronikus úton, e-mailben, illetve telefonon lépjenek kapcsolatba a falugazdászokkal. Amennyiben - kiemelten indokolt esetekben - elkerülhetetlen a személyes ügyintézés, a kamara kéri, hogy csak e-mailben vagy telefonon előre egyeztetett időpontban keressék fel a falugazdászokat. A NAK ügyfélszolgálata az ugyfelszolgalat@nak.hu címen, illetve az ingyenesen hívható, a +36 80 900 365-ös zöldszámon is a tagok rendelkezésére áll. A kamara kiemelten szem előtt tartja azt, hogy - amennyiben csökken a vírusveszély - a gazdálkodóknak fontos és a személyes ügyintézést gyakran igénylő egységeskérelem-beadási időszak kezdetekor a falugazdászok és az irodai munkatársak zökkenőmentesen és egészségesen tudják majd a támogatásigénylésben segíteni az érintett, 110 ezernél is több kamarai tagot.

Címlapkép forrása: Getty Images
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
Támogatott tartalom

KWS – tíz éve első a repcetáblákon*, első az innovációban! (x)

Az utóbbi évek különös kihívások elé állították a repce termesztőket. Míg 10 évvel ezelőtt a termésszint növelése állt a középpontban, mára a termésbiztonság, a kockázatok minél jobb kezelése és ezek által a gazdaságos termesztés fenntartása a célkitűzés.

EZT OLVASTAD MÁR?