Tombola és értékes nyeremények az Agrárszektor 2025 konferencián!
Tombolával és értékes nyereményekkel várjuk az Agrárszektor konferencia résztvevőit az esemény 2. napjának végén! FŐNYEREMÉNY: Az AXIÁL Kft. felajánlásából a szerencsés nyertes egy Fűnyírótraktor Portland Hawk H9212RD-rel lesz gazdagabb!
Csoportos kedvezmények már 2 főtől: 2 fő jelnetkezése esetén, 10%, 3 fő estén 15%, 4 vagy több fő jelentkezése esetén 20% kedvezmény! A kistermelők és fiatal gazdák pedig most 64.900 Ft + áfa összegért vehetnek részt az év egyik legnagyobb és legrangosabb agráreseményén!
Molnár Kálmán közölte: a 3400 négyzetméteres csarnokban egy új gyártósort helyeztek el, a beruházás értéke mintegy 10 milliárd forint. Az eddigi 80 millió literes éves gyártókapacitás 15 millió literrel bővül, a tervek szerint 2026-ra az éves kapacitás 110 millió liter lesz. A gyártócsarnok-avató egyben az Unilever veszprémi egységének 30 éves évfordulója is - mondta az igazgató, felidézve, hogy a kezdetekkor évi 5 millió liter volt a gyártókapacitás.
A vállalat 2020-ig 200 millió euró értékű beruházást valósított meg Magyarországon, 2020 és 2025 között pedig további 100 millió eurót ruháznak be a veszprémi üzemben és a nyírbátori háztartásvegyipari gyárban
- tette hozzá Molnár Kálmán.
A Magnum termékek adják az Unilever európai jégkrém-árbevételének egyharmadát. Az új gyártósoron percenként 720 pálcikás Magnum jégkrém készülhet. Idén Veszprémben közel 600 millió darab jégkrém készül. A 121 éve működő Unilever magyarországi leányvállalata 1991-ben jött létre. Az Unilever Magyarország Kft. a szlovéniai, a horvátországi és a bosznia-hercegovinai vállalatokkal együtt a Magyarország és Adria régió cégcsoport része, központja Budapesten van.
Az Unilever Magyarországon három gyárral rendelkezik: a Nyírbátori Háztartás-vegyipari Gyárral, a Veszprémi Jégkrémgyárral és a Röszkei Élelmiszergyárral. Az Unilever Magyarország Kft. a budapesti irodában és a három gyárban több mint 1400 munkavállalót foglalkoztat. A nyilvánosan elérhető adatok szerint a társaság nettó árbevétele 2021-ben 99,4 milliárd forint, adózott eredménye 2,89 milliárd forint volt. Az előző évben 95,2 milliárd forint árbevétel mellett 2,61 milliárd forint nyereséget ért el. Az Unilever több mint 190 országban van jelen, és naponta 2,5 milliárd fogyasztót ér el, így globálisan az élelmiszerek, kozmetikumok és háztartási tisztítószerek piacán az egyik vezető szereplőnek számít. A vállalat forgalma 2021-ben 52 milliárd eurót tett ki.
		
	







				


