AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE
Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 59 400 Ft + Áfa / fő áron.
Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.
Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.
A hagyományos, 200 négyzetméteres és kisebb üzletek számaránya az élelmiszer-kiskereskedelmi hálózatban csaknem 89 százalék volt az idén, ugyanúgy mint 2011-ben. A felmérésből kiderül, hogy az idén január elsején a legkisebb, 50 négyzetméteres és kisebb üzletekből 11 111, az 51-200 négyzetméteresekből pedig 6 294 egység működött; a boltszám lényegében változatlan maradt az egy évvel korábbihoz viszonyítva.
A hipermarketek száma néggyel bővült, 170-re, míg a 21 új diszkontnak köszönhetően ez a csatorna országszerte 488 egységet számlált az év elején. Ugyanakkor szupermarketből héttel kevesebb, 574 működik.
A Nielsen kutatói a 10 ezer lakosúnál nagyobb városokban is felmértek minden olyan üzletet, ahol élelmiszert árusítanak. Ennek eredményeként 8 756 általános élelmiszerbolt mellett regisztráltak többek között 2 100 kenyeret, péksüteményt, tejet és tejterméket kínáló, 1 393 zöldség-gyümölcs, 1 471 állateledel, 750 palackozott ital szaküzletet emellett 926 benzinkút shopot, 1 700 élelmiszert is árusító trafikot, újságost, lottózót és ajándékboltot, 1 645 gyógyszertárat, továbbá 2 900 vegyiáru szaküzletet.
A Nielsen által folyamatosan mért 90 élelmiszer termékcsoport forgalma 2011 decembere és 2012 májusa között mintegy 665 milliárd forint volt, és azon belül továbbra is stabilan őrzik részesedésüket a 201-400 négyzetméteres, valamint az 50 négyzetméteres és kisebb boltok 8, illetve 9 százalékkal. Javult a főleg szupermarketeket és diszkontokat magában foglaló 401-2 500 négyzetméteres üzletek piaci pozíciója: részarányuk a magyarországi kiskereskedelem élelmiszer-forgalmából 2 százalékponttal, 35 százalékra emelkedett az előző év fél évhez képet.