Magyar traktoroslányok lettek a TikTok sztárjai
A huszonéves lányok a közösségi médiában mutatják be az agrár-életforma szépségeit.
A huszonéves lányok a közösségi médiában mutatják be az agrár-életforma szépségeit.
A megkérdezettek 31 százalékának következő évi fogyasztói szokásait az infláció veszélyezteti leginkább.
Próbavásárlás során bizonyosodott be, hogy a Pilisi Parkerdő Zrt. nevével visszaélve akartak csalók tűzifát értékesíteni.
A kertészkedéssel kapcsolatos ismeretek forrása régen és ma: avagy a nagymamától a közösségi médiáig.
Most kiderül, hogyan változtak az állatpopulációk genetikai jellemzői a klímaváltozás hatására.
Semmi sem stimmelt a tüzelőanyag-kereskedőnél, több bírságot is kiszabtak rá a hatóságok.
A Nébih arra kéri a lakosságot, hogy ha egy mód van rá, ne a Facebookról rendeljenek tűzifát!
Itt a Nébih feketelistája.
A "fiatalos" anyagok TikTokon, Instagramon és Facebookon jelennek meg.
Az erdő a szépség forrása és a természetes körforgás nélkülözhetetlen eleme.
Elindult a "Mi fán terem az erdő?" társadalmi célú kampány.
Az agrárvállalkozások is jelen vannak a neten és követik a Facebookot

Kutatásban, oktatásban és a mezőgazdasági termelésben is jelentős versenyelőnyt jelent.
Az utóbbi években drasztikusan megemelkedtek a gépek, építőanyagok és szolgáltatások árai, miközben a termények felvásárlási ára ezt messze nem követte.
2024-ben több, mint 5 százalékkal drágultak a szántók Magyarországon az egy évvel korábbi árszinthez képest.
2024-ben a magyar mezőgazdaságban az állattenyésztés és a tejágazat növekedett, a növénytermesztés kihívásokkal szembesült.
Hamarosan kiderül, hogy 300-400 ezer hektáron milyen növény kerül a kukorica helyére.