Magyar traktoroslányok lettek a TikTok sztárjai
A huszonéves lányok a közösségi médiában mutatják be az agrár-életforma szépségeit.
A huszonéves lányok a közösségi médiában mutatják be az agrár-életforma szépségeit.
A megkérdezettek 31 százalékának következő évi fogyasztói szokásait az infláció veszélyezteti leginkább.
Próbavásárlás során bizonyosodott be, hogy a Pilisi Parkerdő Zrt. nevével visszaélve akartak csalók tűzifát értékesíteni.
A kertészkedéssel kapcsolatos ismeretek forrása régen és ma: avagy a nagymamától a közösségi médiáig.
Most kiderül, hogyan változtak az állatpopulációk genetikai jellemzői a klímaváltozás hatására.
Semmi sem stimmelt a tüzelőanyag-kereskedőnél, több bírságot is kiszabtak rá a hatóságok.
A Nébih arra kéri a lakosságot, hogy ha egy mód van rá, ne a Facebookról rendeljenek tűzifát!
Itt a Nébih feketelistája.
A "fiatalos" anyagok TikTokon, Instagramon és Facebookon jelennek meg.
Az erdő a szépség forrása és a természetes körforgás nélkülözhetetlen eleme.
Elindult a "Mi fán terem az erdő?" társadalmi célú kampány.
Az agrárvállalkozások is jelen vannak a neten és követik a Facebookot

Romlik az exportteljesítmény, nő az importfüggőség, és egyre kevésbé képes az ország a belföldi piacot saját termékeivel ellátni a zöldség-gyümölcs ágazatban.
A legtöbb ember tudja, hogy a vadhús az egyik legtisztább és legegészségesebb fehérjeforrás, mégis kevesen fogyasztják rendszeresen.
Az utóbbi évek szélsőséges időjárása és a kiszámíthatatlan piaci mozgások alapjaiban változtatták meg a szántóföldi növénytermesztés feltételeit.
A fordított áfa növelhetné a termelők versenyképességét Magyarországon a beruházások mellett.
Bár a pályakezdés nem minden esetben egyszerű az agráriumban sem, egyáltalán nem lehetetlen a helyzet.