Magyar traktoroslányok lettek a TikTok sztárjai
A huszonéves lányok a közösségi médiában mutatják be az agrár-életforma szépségeit.
A huszonéves lányok a közösségi médiában mutatják be az agrár-életforma szépségeit.
A megkérdezettek 31 százalékának következő évi fogyasztói szokásait az infláció veszélyezteti leginkább.
Próbavásárlás során bizonyosodott be, hogy a Pilisi Parkerdő Zrt. nevével visszaélve akartak csalók tűzifát értékesíteni.
A kertészkedéssel kapcsolatos ismeretek forrása régen és ma: avagy a nagymamától a közösségi médiáig.
Most kiderül, hogyan változtak az állatpopulációk genetikai jellemzői a klímaváltozás hatására.
Semmi sem stimmelt a tüzelőanyag-kereskedőnél, több bírságot is kiszabtak rá a hatóságok.
A Nébih arra kéri a lakosságot, hogy ha egy mód van rá, ne a Facebookról rendeljenek tűzifát!
Itt a Nébih feketelistája.
A "fiatalos" anyagok TikTokon, Instagramon és Facebookon jelennek meg.
Az erdő a szépség forrása és a természetes körforgás nélkülözhetetlen eleme.
Elindult a "Mi fán terem az erdő?" társadalmi célú kampány.
Az agrárvállalkozások is jelen vannak a neten és követik a Facebookot
A gyökérzöldségek nemcsak rendkívül táplálóak, de a konyhában is sokoldalúan felhasználhatók.
2025 augusztusában a magyar gazdák 22,7 százalékkal több traktort vettek, mint egy évvel korábban.
2025-ben lesz tizenegyedik éve, hogy a siófoki Portfolio Agrárszektor Konferencián kiosztjuk a Portfolio Agrárdíjakat.
Korábban a magyar búza kiválónak számított, ma azonban a hazai termés döntő része már csak a kommersz kategóriába esik.
Az elmúlt év megmutatta, hogy a fagyok, a szárazság és a kártevők egyaránt képesek megtépázni a gazdák munkáját.
Egy veteményeskerttől sokkal többet kaphatunk, mint a szendvicsekre kerülő friss uborka, paprika vagy paradicsom.