Legyen Ön is Extra Early Bird | Agrárszektor 2025 konferencia
Szerezze meg jegyét most még Extra Early Bird áron a december 3-4. között megrendezésre kerülő siófoki Agrárszektor 2025 konferenciára, az év egyik legrangosabb agrárszakmai eseményére.
A konferencia értékelést ad az agrárium helyzetéről, egyúttal pedig felvázolja az ágazat előtt álló rövid- és hosszú távú fejlesztési és kitörési lehetőségeket, illetve bemutatja a vállalkozások üzleti döntéseihez szükséges mértékadó prognózisokat.
Több mint 10 százalékos növekedést ért el 2013-hoz képest a Szenkirályi csoport az elmúlt évben, így 9,6 milliárdos árbevételt tudhatott a magáénak, míg a piaci részesedése az év végén a 20 százalékot is elérte - áll a csoport közleményében. ACNielsen Piackutató Kft. felmérése szerint a Szentkirályi vezető márka a hazai piacon.
Miközben a saját márkák piacának növekedése lezárult, a fogyasztók körében egyre népszerűbbek az ízesített ásványvizek. Erre az igényre reagálva a Szentkirályi Virágoskert elnevezésű, új termékcsaláddal bővíti a kínálatát.
A termékcsalád tagjait egyelőre háromféle - citromfű-lemon-lime, gránátalma-százszorszép és dinnye-lótuszvirág - ízben hozzák forgalomba tavasztól, mégpedig 1,5 literes és várhatóan 0,75 literes kiszerelésben.