Ezt népszerűsíti Erdei Zsolt - Kampányarc lesz "Madár"

agrarszektor.hu
Erdei Zsolt ("Madár") Európa- és világbajnok ökölvívó lesz a kampányarca annak a programnak, amellyel a magyar sertéshús népszerűsíti a Magyar Turizmus Zrt. A magyar sertéshús ismertségét nem csak belföldön, hanem például Szerbiában és Hong Kong-ban is növelni szeretnék.

Harmincmillió forintot fordíthatna arra a kampányra, amellyel a magyar sertéshúst akarják népszerűsíteni - jelentette ki az MTI-nek Spányik Péter, a Magyar Turizmus Zrt. agrármarketig vezérigazgatóságának irodavezetője. A kampánnyal a magyar sertéshúst bel- és külföldön egyaránt ismertebbé kívánják tenni.

A kampány arcául Erdei Zsolt ("Madár") Európa- és világbajnok ökölvívót választották. A belföldi népszerűsítés mellett például Szerbiát és Hong Kong-ban szerveznek majd rendezvényeket.

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
Támogatott tartalom

KWS – tíz éve első a repcetáblákon*, első az innovációban! (x)

Az utóbbi évek különös kihívások elé állították a repce termesztőket. Míg 10 évvel ezelőtt a termésszint növelése állt a középpontban, mára a termésbiztonság, a kockázatok minél jobb kezelése és ezek által a gazdaságos termesztés fenntartása a célkitűzés.

EZT OLVASTAD MÁR?