2025. február 15. szombat Kolos, Georgina

Óriási lépésre szánta el magát a Tesco: sokak kedvence tűnik el a boltok polcairól

agrarszektor.hu
2018-ban közel 114 millió darab tojást értékesített a Tesco Magyarországon. A kínálatban többféle méret és típus is megtalálható, amelyek közel 90 százaléka magyar termelőtől származik. Az áruházlánc vállalta, hogy 2025-től közép-európai szinten, így Magyarországon is, csak szabad-, ökológiai-, mélyalmos- és egyéb alternatív tartásból származó tojást értékesít.

Legyen Ön is EARLY BIRD - Agrárium 2025 konferencia

A rendezvény célja, hogy áttekintse mindazokat a fontos támogatási, szabályozási, finanszírozási, piaci és jövedelmezőségi változásokat, illetve kilátásokat, amelyek döntően meghatározzák az agrárgazdasági vállalkozások egész éves eredményes gazdasági/üzleti tevékenységeit.

Kistermelők és fiatal gazdák 50% kedvezménnyel regisztrálhatnak a rendezvényre! 

35% kedvezmény NAK-szaktanácsadóknak és NAK-tagoknak!

A Tescóban hetente átlagosan körülbelül 170 ezer db tojás fogy, de ez a szám a többszörösére nő a húsvéti és karácsonyi időszakban - írja közleményében a Tesco. Szem előtt tartva a baromfi állatjóléti szempontokat a Tesco polcain egyre nagyobb mennyiségben megtalálhatóak szabadtartásból, mélyalmos és ökológiai tartásból származó tojások. A megfelelő választáshoz a vásárlókat segíti a tojásokon található, jogszabály által előírt 11 jegyű kód. Ebből kiderül, hogy az adott tojás milyen tartásból, melyik országból, azon belül is melyik telephelyről származik.

Április 26-án rendezi meg a Portfolio gazdasági portál a Nyugat-magyarországi Agrárfórumot, amely a Pápai Agrárexpó első számai szakmai rendezvényének számít. A konferencián az agrárgazdaság legaktuálisabb témáiról kaphatnak naprakész információkat a résztvevők. A kiemelt témák között szerepel az agráradózási reform, a generációváltás és a sertéságazati helyzet. Ha tájékozott akar lenni az agráriumban, jöjjön el a Nyugat-magyarországi Agrárfórumra április 26-án! A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött. Regisztráljon most!

Az áruházlánc tapasztalatai szerint egyelőre a klubkártyás vásárlók főként a ketreces tartásból származó tojásokat választják, de elmondható az is, hogy egyre nagyobb a nyitottság a különböző alternatív tartásból származó tojások iránt. A Tesco bízik abban, hogy vállalásával egyre több vásárlót ösztönöz majd arra, hogy olyan termékeket válasszanak, amelyek fenntarthatóbb működésből származnak.

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
KONFERENCIA
AgroFuture 2025
Fenntarthatósági követelmények az agráriumban.
AgroFood 2025
Élelmiszeripari körkép a hazai agráriumban.
Agrárium 2025
Legyen Ön is EARLY BIRD!
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2025. február 15. 14:01