AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE
Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 59 400 Ft + Áfa / fő áron.
Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.
Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.
A Bitburger Holding, amely a bitburgi sörgyárat is üzemelteti, egyik leányvállalata révén (Bitburger Ventures) egy berlini start-up-ba szállt be, hogy részt vegyen egy teljesen új megközelítésű húspótló gyártásában. Nem szóját vagy borsót fognak használni a magas fehérjetartalmú készítmény előállításához, hanem gombát. A Mushlabs révén a Bitburger részt akar venni a "fenntartható élelmiszer-előállításban" - írja a handelsblatt.com.
A Mushlabs gombafonalakból készít élelmiszert óriási "bioreaktorokban", amelyek hasonlítanak a sörgyártás fermentor-tartályaihoz. A micéliumokat azután kész ételekké dolgozzák fel. Honlapjuk még csak most formálódik, az első ételek még váratnak magukra. A cég érvelésének központi eleme, hogy a gombafehérjék aminosav-összetétele sokkal közelebb áll az állatvilághoz, mint a növényihez, éppen ezért teljesebben képes pótolni a húst, mint a szója vagy a borsó.
Az 1817-ben alapított, több mint 200 éves bitburgi gyár nem először karol fel egy induló vállalkozást, beszállt már egy gyógynövényalapú, alvást segtő ital gyártásba, egy igényes étel-ital automata terjeszkedésébe és más projektekbe is az élelmiszerpiacon. "Ideális esetben azek az ötletek megtérülnek a cég számára" - mondja Matthäus Niewodniczanski, a holdig vezetője a handelsblatt.com-nak. "Ezek az induló vállalkozások insprálnak bennünket is, és ezzel segítenek minket abban, hogy jobbak legyünk."
A sör fogyasztása csökken Németországban, de ettől egy sörgyártónak még nem kell megijednie. A 200 éve működő családi vállalkozásban úgy vélik, a lényeg az, hogy az eddig felhalmozott értéket ne herdálják el. "Túl kockázatos lenne egyetlen termékre fókuszálni, és erre építeni mindent" - indokolja a döntést a cégvezető.