Májusban ismét AgroFood 2025 és AgroFuture 2025 konferencia!
Május 20-án a hazai élelmiszeripart érintő legfontosabb témák lesznek terítéken a Portfolio AgroFood 2025 konferencián, május 21-én a Portfolio AgroFuture 2025 konferencián pedig a mezőgazdasági fenntarthatóság és innováció lesz kulcsszerepben.
AGROBÉRLETTEL most az egyik konferenciára 50% kedvezménnyel regisztrálhat!
Mezőgazdasági termelők és fiatal gazdák fix 30 000 Ft-ért regisztrálhatnak!
NAK-tagok és NAK-szaktanácsadók 35% kedvezménnyel regisztrálhatnak!
Az Agrártárca nagy örömmel vette tudomásul, hogy a Traubisoda visszatér a boltok polcaira. A legendás üdítőital gyártási és forgalmazási jogát Deres Szabolcstól, a védjegy tulajdonosától vásárolták meg. A korábbi években a Márka Üdítőgyár Kft. több fejlesztési támogatást is elnyert (GINOP, VP, NFA), amelyek révén Felsőlajosban egy 6 hektáros zöldmezős beruházás valósult meg, a mostani Traubisoda gyártás elindítása azonban teljes egészében magántőkéből valósult meg
- közölte az Agrárszektorral a szakminisztérium annak kapcsán, hogy a sajtóban a napokban az az állítás jelent meg, hogy a Traubisoda újbóli bevezetését 3 milliárd forinttal támogatta az állam.
Exportra is szánják
Mint ismert, a hetvenes és nyolcvanas években népszerű üdítőital gyártását a napokban indították újra. Az üdítő háromféle ízben lesz elérhető: az eredeti szőlő mellett egy cukormentes, zeró változat, valamint egy kékszőlő íz is a kínálat része lesz.
A cég tulajdonosa az Agrárszektornak korábban elmondta: a felélesztett termékkel nem csak a hazai fogyasztókat célozzák meg, hanem az exportpiacok termékismerettel rendelkező vevőit is: ebben a körben elsősorban a környező országok magyarlakta területei jönnek szóba.