Agrártárca: nem igaz, hogy 3 milliárdból indul újra a Traubisoda

Agrártárca: nem igaz, hogy 3 milliárdból indul újra a Traubisoda

agrarszektor.hu
Cáfolta az Agrárminisztérium azt a sajtóhírt, amely szerint a korábban népszerű üdítő, a Traubisoda újbóli gyártásához 3 milliárd forintot kapott volna a Márka Üdítőgyár Kft. Az Agrárszektorhoz eljuttatott válaszban a szaktárca kifejti: a cég korábban kapott fejlesztési támogatást, az új termékbevezetéshez viszont nem.

Tombola és értékes nyeremények az Agrárszektor 2025 konferencián!

Tombolával és értékes nyereményekkel várjuk az Agrárszektor konferencia résztvevőit az esemény 2. napjának végén! FŐNYEREMÉNY: Az AXIÁL Kft. felajánlásából a szerencsés nyertes egy Fűnyírótraktor Portland Hawk H9212RD-rel lesz gazdagabb!

Szerezze meg jegyét most még Early Bird áron a december 3-4. között megrendezésre kerülő siófoki Agrárszektor 2025 konferenciára, ahol kistermelők és fiatal gazdák most 64.900 Ft + áfa összegért vehetnek részt az év egyik legnagyobb és legrangosabb agráreseményén! 

Az Agrártárca nagy örömmel vette tudomásul, hogy a Traubisoda visszatér a boltok polcaira. A legendás üdítőital gyártási és forgalmazási jogát Deres Szabolcstól, a védjegy tulajdonosától vásárolták meg. A korábbi években a Márka Üdítőgyár Kft. több fejlesztési támogatást is elnyert (GINOP, VP, NFA), amelyek révén Felsőlajosban egy 6 hektáros zöldmezős beruházás valósult meg, a mostani Traubisoda gyártás elindítása azonban teljes egészében magántőkéből valósult meg

- közölte az Agrárszektorral a szakminisztérium annak kapcsán, hogy a sajtóban a napokban az az állítás jelent meg, hogy a Traubisoda újbóli bevezetését 3 milliárd forinttal támogatta az állam.

Exportra is szánják

Mint ismert, a hetvenes és nyolcvanas években népszerű üdítőital gyártását a napokban indították újra. Az üdítő háromféle ízben lesz elérhető: az eredeti szőlő mellett egy cukormentes, zeró változat, valamint egy kékszőlő íz is a kínálat része lesz.

A cég tulajdonosa az Agrárszektornak korábban elmondta: a felélesztett termékkel nem csak a hazai fogyasztókat célozzák meg, hanem az exportpiacok termékismerettel rendelkező vevőit is: ebben a körben elsősorban a környező országok magyarlakta területei jönnek szóba.

EZ IS ÉRDEKELHET
Címlapkép forrása: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
EZT OLVASTAD MÁR?