2022. június 26. vasárnap János, Pál

Hírek - Élelmiszer

Itt a Lidl bejelentése: mostantól csak ilyen frisshúsokat forgalmaznak a boltjaikban

A Lidl Magyarország állandó kínálatában szereplő baromfi és sertés frisshúsok száz százaléka magyar beszállítóktól érkezik, amely amellett, hogy magas minőséget és biztonságot jelent a vásárlók számára, a magyar termelők és a hazai gazdaság támogatása szempontjából is fontos tényező. A széles szortimentben a standard termékkínálaton túl a prémium minőséget képviselő termékek egyaránt elérhetőek.
 
 

A Lidl folyamatosan fejleszti frisshús kínálatát, melynek egyik kiemelkedően fontos pillérét a baromfi- és sertéshúsok alkotják. A széles választék mellett elsődleges a termékek hazai származása, valamint az, hogy a vásárlók kedvező ár-érték arányban kiváló minőségű húsokat vásárolhassanak. Ennek köszönhetően immár rendkívül gazdag, kizárólag hazai baromfi és sertés frisshús kínálattal rendelkezik a diszkontlánc – olvasható a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) oldalán.

Az áruházlánc összesen 41 baromfi terméket kínál, melyek között egyre növekvő számban találhatóak meg a GMO mentes termékek is, míg sertéshúsból összesen 25 különböző árucikk érhető el. Tőzsér Judit vállalati kommunikációs vezető elmondta, hogy a Lidl folyamatosan törekszik arra, hogy minél több magyar terméket kínáljon és ezáltal a magyar gazdák és a hazai gazdaság partnereként lépjen fel. A szakember szerint rendkívül büszkék arra, hogy a Lidl a magyar beszállítókért programjának köszönhetően az állandó kínálatukban szereplő baromfi és sertés frisshúsok 100%-a magyar beszállítóktól érkezik. A magyar családoknak ez garancia a frissességre, a minőségre és a fenntarthatóságra, míg a beszállítóiknak stabilitást és folyamatos bevételi forrást jelent – tette hozzá Tőzsér Judit.

A vállalat munkatársai nagy hangsúlyt fektetnek nem csak a kínálat kialakítására, de a termékek folyamatos, szigorú minőségellenőrzésére is. Szintén szigorú szabályok vonatkoznak a szállításra és a tárolásra, amelyek lehetővé teszik a friss, biztonságos és kiváló minőségű termékek forgalmazását.

A hazai értékesítésen túl a Lidl Magyarország határokon átívelő lehetőséget is biztosít partnerei számára. A vállat az elmúlt 12 hónap során közel 4,2 milliárd forint értékben exportált baromfi frisshúst 12 európai országba. A kiváló minőségű friss magyar baromfi iránt az évről évre növekvő kereslet eredményeként immár 38 féle termék érhető el az exportországok Lidl áruházainak polcain.

Címlapkép: Getty Images

Kapcsolódó cikkek


 
X

A címlapról ajánljuk

DEVIZA
MATIF
CBOT
NYERSANYAG
    Agrárszektor hírlevél
    Ne maradjon le a friss hírekről!
    Iratkozzon fel hírlevelünkre
    és járjon mindenki előtt.
    Mind a négyet bepipálom

    Portfolio Digital Transformation 2022

    Lépéskényszerben a vállalkozások: aki nem digitalizál,le fog maradni!

    Tiszaújváros-Kelet-magyarországi Gazdasági Fórum 2022

    Ingyenes esemény a Tisia Hotelben