Teret hódíthat a virtuális vásárlás

agrarszektor.hu
Annak ellenére, hogy a magyar vásárlók több mint fele venne online fogyasztási cikkeket, a lakosság mintegy hatvankét százaléka azt is fontosnak tartja, hogy élelmiszerboltban szerezze be a szükséges termékeket. A legutóbbi közvélemény kutatás szerint a magyar fogyasztók többsége kellemes időtöltésnek tartja a bolti vásárlást és leginkább a valós és virtuális bevásárlás kombinációjának örülne.

Tombola és értékes nyeremények az Agrárszektor 2025 konferencián!

Tombolával és értékes nyereményekkel várjuk az Agrárszektor konferencia résztvevőit az esemény 2. napjának végén! FŐNYEREMÉNY: Az AXIÁL Kft. felajánlásából a szerencsés nyertes egy Fűnyírótraktor Portland Hawk H9212RD-rel lesz gazdagabb!

Csoportos kedvezmények már 2 főtől: 2 fő jelnetkezése esetén, 10%, 3 fő estén 15%, 4 vagy több fő jelentkezése esetén 20% kedvezmény! A kistermelők és fiatal gazdák pedig most 64.900 Ft + áfa összegért vehetnek részt az év egyik legnagyobb és legrangosabb agráreseményén! 

A magyar vásárlók több mint fele nyitott arra, hogy online vegyen napi fogyasztási cikket, a lakosság 62 százalékának azonban az is fontos, hogy lehetőleg élelmiszerboltban szerezze be a szükséges termékeket. A Nielsen legfrissebb felméréséből az is kiderül, hogy a magyar fogyasztók 52 százaléka szerint a bolti vásárlás kellemes időtöltés - írja az MTI.

A globális felmérést 2014.augusztus tizenharmadika és szeptember ötödike között végezték el. Hatvan országban több mint 30 ezer internet-felhasználót kérdeztek meg. Európa mellett Ázsiában, Óceániában, Észak-és Dél-Amerikában, Közép-Keleten, valamint Afrikában érdeklődtek az internetes vásárlási szokásokról.

A közvélemény kutatás szerint a fogyasztók többsége összességében vegyi termékeket venne a neten. Magyarországon a válaszadók leginkább tusfürdőt, kozmetikumot és dezodort vennének. A megkérdezettek túlnyomó része az üzletben és személyesen veszi át az online megrendelt termékeket.

A felmérés rámutatott arra, hogy az internetes vásárlás és a valódi boltok határai ötvözhetők, amely új módszerek kitalálására ösztönzi a kereskedőket és a gyártókat is. A Nielsen úgy véli, hogy a legsikeresebb kiskereskedők és gyártók összekötik a fizikailag érzékelhető világot a virtuálissal, és használják az új technológiákat is.

Ilyen digitális megoldások lehetnek például az online vagy a mobil kuponok, a wifi és a számítógép az eladótérben, hogy a vásárlók a bolti választék mellett az online megrendelhető termékekről is tájékozódhassanak. A magyar fogyasztók hatvanhét százaléka leginkább ennek a megoldásnak örülne - derül ki a felmérésből.

CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
Támogatott tartalom

A KWS mátrix bevált a gyakorlatban! (x)

Komoly kukoricatermesztési megpróbáltatás volt az idei évjárat a Zsámbéki-medencében is. A KWS TOP4 kockázatkezelési rendszere 230 hektáron bizonyította átlag feletti képességét Pátyon.

FIZETETT TARTALOM
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2025. november 4. 06:03