AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE
Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 59 400 Ft + Áfa / fő áron.
Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.
Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.
A Szarvasi Veteránjármű Baráti Kör célja - Facebook-oldaluk szerint - a múlt gép- és jármű-történeti ereklyéinek megmentése. Ennek során az egyik legnagyobb figyelmet kapó akciójukat 2011. december 28-án hajtották végre, amikor is beindítottak egy régi, DT-54-es traktort. Az erről készült - és Kovács Dániel által feltöltött - videót azóta több mint 8 millióan látták és azóta is töretlen a népszerűsége. A motor indítása egy benzinüzemű, kétütemű PD-10 (későbbi példányokon PD-10M) indítómotorral történt. Ez keltette életre a négyhengeres, atmoszferikus töltésű, örvénykamrás dízelmotort, amely 1300/perc üzemi fordulatszámon 40 kW-ot (54 lóerőt) adott le - írta meg a Vezess.hu.
A DT-54-es általános célú, lánctalpas mezőgazdasági vontatót a Szovjetunióban (a sztálingrádi, a harkovi és az altaji traktorgyárakban) gyártották 1949-1979 között. A Wikipédia vonatkozó szócikke szerint csak ebben a három üzemben közel egymillió darabot - egészen pontosan 957,9 ezret - állítottak össze ebből a modellből. A típus gyártását más szocialista országok is átvették.
Magyarországon 1951-ben született döntés a hazai gyártás megszervezéséről. A járművet Magyarországon a Vörös Csillag Traktorgyár gyártotta Dutra DT-413 jelzéssel. A hazánkban gyártott típus a szovjet alapmodell korszerűsített, helyi körülményekhez igazított változata volt, amelyből 1951-1962 között összesen csaknem 5,9 ezer egységet gyártottak le.