AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE
Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 59 400 Ft + Áfa / fő áron.
Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.
Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.
A hatóanyag 2023-ig rendelkezik európai értékesítési engedélylel, a Bayer azonban szeretné, ha ezután is újra engedélyt kapna. Ennek érdekében azonban teljes transzparenciát biztosítana az engedélyezési folyamatban a kutatók, a civil szervezetek és az újságírók számára.
A Bayer tehát nem engedi el a glifozátot, az ugyanis a véleménye szerint fontos szerepet játszik a mezőgazdaságban - és a termékportfóliójában is. A konszern a magatartásával arra utal: nem véletlenül engedélyezte a világ számos hatósága a totális gyomirtót, az ugyanis előírásszerű használat mellett teljesen biztonságos. A Bayer pénteki nyilatkozatában a hangsúlyt sokkal inkább a rezisztens gyomok kialakulásának veszélyére helyezi, ami a hatóanyag mértéktelen szórása következtében alakult ki, különösen az USA-ban. A Bayer tehát a rezisztenciaveszéllyel indokolja, hogy - a glifozát megtartása mellett - miért fektetne energiát és pénzt egy alternatív gyomirtó hatóanyag kifejlesztésébe.
Továbbá azt is igéri a Bayer, hogy változtat eddigi értékesítési gyakorlatán. Eddig a fejlődő országokban a helyi hatóságok standarjainak megfelelő termékeket dobta piacra, mostantól ezeken a piacokon is a nagy nemzetközi engedélyező hatásógok előírásait fogja követni. Ilyen hatóságnak számít az Amerikai Környezetvédelmi Hivatal (EPA) vagy az Európai Élemiszerbiztonsági Hatóság (EFSA). A környezetért érzett felelősségét pedig azzal is hangsúlyozza, hogy létrehozott egy fenntarthatósági tanácsot, amelyikbe független, külsős tagokat lehetne delegálni. A leverkuseni vállalat tehát kínosan ügyel rá, hogy értékesítési gyakorlatát senki nem keverhesse össze a Monsantóéval.