AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE
Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.
Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 54 400 Ft + Áfa / fő áron.
Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.
Ennek megfelelően a menedzsment és a támogató funkciók Magyarországon is illeszkedni fognak az új szervezeti felépítéshez, illetve a többországos rendszer központjaként felmerülő új kihívásaihoz. A termelést ugyanakkor nem érinti a változás.
A vállalat a változásokat két év alatt tervezi véghezvinni. A Danone Csoport célja, hogy az általános és adminisztratív költségeket a megváltozott piaci környezetnek megfelelően alakítsa át, valamint európai szinten mintegy 200 millió eurós megtakarítást érjen el. A projekt legfontosabb eleme a Danone működési költségszerkezetének egyszerűsítése és optimalizálása - különösen a menedzsment és támogató funkciók terén - valamennyi európai országban, így Magyarországon is. A Danone-csoport kedden Párizsban jelentette be, hogy 2014-ig mintegy kilencszáz menedzseri és adminisztratív munkahelyet szüntet meg, azaz európai középvezetői létszámának 10 százalékát leépíti.
A tervben felvázolt új modell alapján egyes országok üzleti egységei több országot magában foglaló, de egyetlen vezetés alá tartozó szervezetbe csoportosítják olyan tényezők alapján, mint például a piac mérete, a fogyasztók és a helyi kultúrák közelsége. A terv végrehajtásától Magyarországon és az új csoport országaiban is jelentős megtakarítások, illetve a versenyelőny visszaszerzése várható, ami nem csupán egy hatékonyabb szervezeti felépítés kialakításához járulhat hozzá, de ahhoz is, hogy a vállalat többet invesztálhasson termékei és márkái fejlesztésébe - tartalmazza a közlemény.