Továbbra is első a Szentkirályi

agrarszektor.hu
Jelentősen, 65 százalékkal nőtt a Szentkirályi Ásványvíz Kft. eredménye a múlt évben 2009-hez képest, és elérte a 245 millió forintot - közölte a társaság. Az eredménynövekedést annak ellenére érték el, hogy az árbevétel csökkenő tendenciát mutatott, ami a közlemény szerint a hatékonyabb működésnek köszönhető.

AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE

Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 59 400 Ft + Áfa / fő áron.

Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.

Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.

Tavaly a cég 5,35 milliárd forint nettó árbevételt ért el, ez 5 százalékkal volt kisebb a 2009-esnél. Ezt a társaság menedzsmentje a romló gazdasági körülményekkel, a magyar ásványvíz-piac visszaesésével magyarázza. A Nielsen piackutató vállalat kimutatása szerint az összesített magyar kiskereskedelmi ásványvízpiac 2010-ben mennyiségben 1,7, értékben 6,2 százalékkal esett vissza az előző évhez képest- adta hírül az MTI.

A Szentkirályi Ásványvíz Kft. köszönhetően annak, hogy kisebb mértékben érintette a piac tavalyi csökkenése a teljes magyar kiskereskedelmi ásványvízpiacon a márkás ásványvizeket gyártó vállalatok között, ezért értékben megtartotta vezető pozícióját. Bízva az ásványvízpiac fellendülésében, az új termékek és a szervezeti változások eredményében, a társaság 2011-re 9,6 százalékos árbevétel növekedést tervez.

A Szentkirályi tavaly tovább szélesítette termékpalettáját, új logisztikai központot avatott, amelyet az év végén egy forgalmazást érintő, jelentős változás is követett. A cég és a Sió Eckes Kft. közötti, a Szentkirályi-márkák értékesítésére vonatkozó együttműködési szerződés az elmúlt évben lejárt, így a felek a 2011-2012-es időszakra új szerződést kötöttek.
A Szentkirályi Ásványvíz Kft. ez év január 1-jétől termékeinek egy részét közvetlenül értékesíti a hoteleket, éttermeket, kávézókat magában foglaló horeca szektorban, illetve e termékekkel maga szolgálja ki a hazai és a nemzetközi kereskedelmi láncokat. A cég a megvalósításhoz saját, 25 fős kereskedelmi csapatot állított fel és bővítette flottaparkját is. Az új szerződés értelmében a PET-palackos Szentkirályi ásványvizeket továbbra is a Sió Eckes Kft. forgalmazza - idézi az MTI a közleményt.

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2024. április 25. 11:13