Tombola és értékes nyeremények az Agrárszektor 2025 konferencián!
Tombolával és értékes nyereményekkel várjuk az Agrárszektor konferencia résztvevőit az esemény 2. napjának végén! FŐNYEREMÉNY: Az AXIÁL Kft. felajánlásából a szerencsés nyertes egy Fűnyírótraktor Portland Hawk H9212RD-rel lesz gazdagabb!
Csoportos kedvezmények már 2 főtől: 2 fő jelnetkezése esetén, 10%, 3 fő estén 15%, 4 vagy több fő jelentkezése esetén 20% kedvezmény! A kistermelők és fiatal gazdák pedig most 64.900 Ft + áfa összegért vehetnek részt az év egyik legnagyobb és legrangosabb agráreseményén!
Simon Péter szerint a hazai bormarketing helyzetét nehezíti, hogy a termelők oldaláról sok esetben hiányzik a forrás és a hajlandóság, a fogyasztóknál pedig a borral kapcsolatos alaptudás. A magyar fogyasztók nagyon szeretik a fesztiválokat, a borágazatnak azonban nem kell olyan problémával küzdenie, mint a pálinkásoknak, hogy a minőségi termékeik hatvan százaléka ilyen rendezvényeken fogy - közölte a szakember.
Bormarketingre tavaly, akárcsak 2011-ben, 800 millió forintot fordított az AMC, ennek egyik eleme volt egy három helyszínes rendezvénysorozat, egy 22 epizódos tévésorozat, egy országos támogató kampány, valamint az éttermi borfogyasztást népszerűsítő projekt. A 2012-es év egyik sikereként említette Simon Péter, hogy - 50 ezer és 200 ezer forint közötti összegért - felvásároltak több, a magyar borra utaló, jellemzően egyébként nem is használt internetes címet, s az azokra érkező forgalmat a bor.hu domainre irányították, amelyet a Magyar Tartalomszolgáltatók Egyesületétől szereztek meg. Elmondta, hogy az idén megismétlik az öt évvel ezelőtt végzett átfogó bormarketing-kutatást.











