Konzervatív, de változik a magyar borízlés

agrarszektor.hu
Konzervatív, de változik a magyar borízlés: feljövőben vannak a fehérborok, de a fogyasztók továbbra is a vörös édes asztali borokat kedvelik, ezek pedig nem a minőségi kategória képviselői - mondta az Agrár Marketing Centrum (AMC) vezérigazgató-helyettese egy szerdai soproni szaktanácskozáson.

AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE

Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 59 400 Ft + Áfa / fő áron.

Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.

Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.

Simon Péter szerint a hazai bormarketing helyzetét nehezíti, hogy a termelők oldaláról sok esetben hiányzik a forrás és a hajlandóság, a fogyasztóknál pedig a borral kapcsolatos alaptudás. A magyar fogyasztók nagyon szeretik a fesztiválokat, a borágazatnak azonban nem kell olyan problémával küzdenie, mint a pálinkásoknak, hogy a minőségi termékeik hatvan százaléka ilyen rendezvényeken fogy - közölte a szakember.

Bormarketingre tavaly, akárcsak 2011-ben, 800 millió forintot fordított az AMC, ennek egyik eleme volt egy három helyszínes rendezvénysorozat, egy 22 epizódos tévésorozat, egy országos támogató kampány, valamint az éttermi borfogyasztást népszerűsítő projekt. A 2012-es év egyik sikereként említette Simon Péter, hogy - 50 ezer és 200 ezer forint közötti összegért - felvásároltak több, a magyar borra utaló, jellemzően egyébként nem is használt internetes címet, s az azokra érkező forgalmat a bor.hu domainre irányították, amelyet a Magyar Tartalomszolgáltatók Egyesületétől szereztek meg. Elmondta, hogy az idén megismétlik az öt évvel ezelőtt végzett átfogó bormarketing-kutatást.

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2024. április 26. 13:31