Magyar marha- és bárányhússal árasztaná el a hazai boltokat a füzesabonyi cégvezető

Magyar marha- és bárányhússal árasztaná el a hazai boltokat a füzesabonyi cégvezető

agrarszektor.hu
Habár a magyar bárány és húsmarha jelentős része a külföldi piacokra kerül, a K64 Kft. eltökélt szándéka, hogy ez megváltozzon, és a hazánkban felnevelt állatokból előállított kész termék a magyar boltok polcain landoljon. Karkus János, a füzesabonyi cég ügyvezetője az Agrárszektornak elárulta, a jövőt tekintve szeretnék a gazdálkodásukat abba az irányba elvinni, hogy az állatállományukból saját vágással keletkező kész termékeket saját értékesíti hálózattal juttassák el a fogyasztókhoz.

AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE

Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.

Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 54 400 Ft + Áfa / fő áron.

Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.

A füzesabonyi K64 Farm Kft. hagyományosan szántóföldi növénytermesztéssel és állattenyésztéssel foglalkozik. Több telephelyen gazdálkodnak, az egyiken juhászatuk van, amelynek a felújítása most történt meg, itt merinói juhokat tenyésztenek. Mint megtudtuk, emellett húsmarhatartással, konkrétan a limousin fajtával is foglalkoznak, amelyek télen bent vannak a telephelyen, ahol a borjakat felhizlalják, és ezt követően kerülnek a vágóhídra. 

A mezőgazdaságba mi beleszülettünk, szülői, nagyszülői örökség révén. A család 2000-ben vette át a gazdálkodást

- mesélte az Agrárszektornak Karkus János. 

A szakember elmondta, a jövőt tekintve szeretnék a gazdálkodásukat abba az irányba elvinni, hogy a megtermelt terményt kizárólagosan csak a saját állomány abrakolására használják fel, és a saját vágással keletkező kész termékeket saját értékesíti hálózattal juttassák el a fogyasztókhoz. Hozzátette, folyamatosan próbálnak fejlődni, fejleszteni, az állattartó telepeik felújításának egy része már megtörtént, a húsmarhatartó telepeké most zajlik, emellett pedig az állatok látszámának bővítését is tervezik. 

A felvásárlásokat tekinte a bárányoknál az olasz piac, míg a húsmarháknál, illetve borjaknál a török piac a meghatározó, ugyanakkor fontos lenne, hogy magyarországon a fogyasztók magyar termékekkel találkozznak a boltokban - emelte ki Karkus János. 

Megteszünk mindent, hogy a magyar boltok magyar termékekkel legyenek tele.
NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?