E-mentes párizsira vágysz? - Van már megoldás

agrarszektor.hu
Fullasztóan sok az adalékanyag a felvágottakban, de lehet nélkülük is boldogulni.

AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE

Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 59 400 Ft + Áfa / fő áron.

Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.

Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.

Tovább növelte piaci részesedését a baromfiipari feldolgozók piacán 2013-ban a szarvasi Gallicoop Pulykafeldolgozó, a társaság exportértékesítése jelentősen nőtt, a cég árbevétele tavaly 32,1 milliárd forint volt, hasonlóan a megelőző évihez - közölte a cég.

A vállalat 21,7 ezer tonnáról 24 ezer tonnára növelte a pulykahús értékesítését. Bővült az export, a külpiaci értékesítés nettó árbevétele egy év alatt 22 százalékkal emelkedett, 11,5 milliárd forintra. Az exporttermékeket döntően Ausztriába, Angliába és Romániába szállítják. Kiemelt célország Horvátország, ahová tavaly a cég 12 ezer tonna pulykahúst exportált, az előző évi mennyiségnek a 115,6 százalékát.

A tavalyi, 29,5 ezer tonnás hústermelési volumen nem változott számottevően az előző évhez képest, ugyanakkor a pulykahús értékesítésben 44,5 százalékra nőtt a cég piaci részesedése. A vállalat tavaly 378 millió forintot fordított beruházásokra és fejlesztésekre, 2014-ben az üzleti tervben több mint 800 millió forint szerepel. Az idei évben kiemelt cél a termék-innováció.

Erdélyi István, a társaság elnök-vezérigazgatója a közleményben kifejtette: "több fontos területen, az élelmiszerbiztonságban, a termelésben, a takarmányozásban és a környezetvédelemben a Gallicoop elérte azt a minőséget és színvonalat, amely hosszú távon és hangsúlyosan megkülönbözteti a versenytársaktól és egyfajta fenntartható versenyelőnyt biztosít, ami a fogyasztók számára is fontos szempont". Hozzátette, hogy folyamatosan igazodnak a fogyasztói igényekhez, az idén például elsőként jelennek meg adalékanyag-mentes (E-mentes) párizsival a magyar piacon.

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?