Lórúgással ér fel az új "strong kóla"

agrarszektor.hu
Itt a magyar újítás a piacon.

Early Bird jegyek az Agrárszektor 2025 konferenciára!

Szerezze meg jegyét most még Early Bird áron a december 3-4. között megrendezésre kerülő siófoki Agrárszektor 2025 konferenciára, ahol kistermelők és fiatal gazdák most 64.900 Ft + áfa összegért vehetnek részt az év egyik legnagyobb és legrangosabb agráreseményén! A konferencia értékelést ad az agrárium helyzetéről, egyúttal pedig felvázolja az ágazat előtt álló rövid- és hosszú távú fejlesztési és kitörési lehetőségeket, illetve bemutatja a vállalkozások üzleti döntéseihez szükséges mértékadó prognózisokat.

A hazai energiaital piacon érdekelt Hell Energy kóla ízzel bővíti 'Strong' termékcsaládját. A Hell Strong Cola a kóla íz mellett plusz 20 százalék koffeint is tartalmaz. A magyar tulajdonú vállalat egy 0,33 literes, fóliázott pet palackos kiszereléssel is piacra lép a klasszikus tutti-frutti ízben. Mindkét új termék május közepétől kapható a boltokban.

A magyar energiaitalok piacán elsőként debütál az új Hell Cola, amely a hagyományos tutti-frutti ízt a legkedveltebb üdítő ízével, a kólával helyettesíti. Az ízvilág mellett - a Strong termékcsaládra jellemzően - az új Hell-ben is 38,4 mg / 100 ml koffein van. Az új termék így a szénsavas üdítőital ízt ötvözi az energiaitalok funkcionalitásával, arany színű csomagolásban - áll a társaság közleményében.

A Hell másik innovációja a 0,33-as kiszerelésű pet palackos Hell. Így 0,33 literes pet palackban is kapható a klasszikus tutti-frutti ízű energiaital. A legújabb fejlesztés megvalósításához a Hell Energy gyár újabb géppel bővült, amely lehetővé teszi a fóliázott termékek gyártását. A megújult csomagolás 32 mg/ 100 ml koffeint tartalmaz.

A visszazárható, könnyen szállítható kiszerelés lehetővé teszi, hogy akár a zsebben lapuljon az energia töltet. Felbontás után tovább élvezhető a szénsavas élénkítő ital, amelyet nem kell egyszerre elfogyasztani. Az új forma mellett a receptúra is megújult, és ahogy a Hell többi terméke, ez sem tartalmaz tartósítószert - szögezi le a vállalat

Így tarol a piacon a magyar tulajdon
A száz százalékos magyar tulajdonban álló Hell Energy Magyarország Kft. Magyarország piacvezető energiaital-gyártója az eladott darabszámot nézve és értékben is, ezenkívül - a magyar piac mellett - több mint 30 országba exportál. A Hell önálló irodákkal rendelkezik Magyarországon és Románián kívül Oroszországban, Cipruson és már Bulgáriában, valamint Ausztráliában is. 2011 óta Szikszó határában felépített gyárából látja el piacait Magyarországra hozva teljes termelését. Az Európa TOP3 gyára közé választott üzemben naponta 1 millió palack energiaitalt tudnak előállítani. A Hell márka 2008-ban sikerrel vett részt a párizsi SIAL, a kölni ANUGA és a moszkvai WORLD FOOD kiállításokon. A moszkvai rendezvényen elnyerte a "Legjobb új piacra lépő termék" és a "Legjobb energiaital" díjat. 2012-ben Superbrand és Év Terméke díjat, 2013-ban Superbrands és MOMOT díjat nyert.
NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
Támogatott tartalom

Igen, a KWS TOP4 Mátrix működik! (x)

A visszatérő, hatalmas károkat okozó évjárati és növénytermesztési katasztrófa biztatott bennünket, hogy foglaljuk egyedi kukoricatermesztési kockázatkezelési rendszerbe a KWS modern kukoricahibridjeit.

Támogatott tartalom

Rhizál: a víz bölcsője a búza számára (x)

A Rhizál® a HED-LAND Hungária Kft. különleges biológiai csávázó és talajkezelő készítménye, amely a Rhizobium alamii törzset tartalmazza, és hatékonyan segíti az őszi búza kelését, korai fejlődését és szárazságtűrését.

Támogatott tartalom

Kertből az asztalra (x)

Közösségi főzéssel búcsúzott a nyártól a Kiskert program Vizsolyban

EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2025. október 15. 11:31