Sok-sok milliárdot költünk el jégkrémre

agrarszektor.hu
Több mint 26 milliárd forintot költenek el évente jégkrémre a magyar fogyasztók. A legnépszerűbb íz továbbra is a vanília és a csoki.

Mintegy 26 milliárd forint értékűre tehető az éves hazai jégkrémpiac - közölte a Világgazdasággal a Nielsen piackutató cég. Tavasszal ugyanakkor az egy évvel ezelőtti szinthez képest 5 százalékkal visszaestek az eladások. Az, hogy a továbbiakban hogyan alakul a forgalom, attól is függ majd, mennyire lesz meleg a nyáron.

A legnépszerűbb íz továbbra is a vanília és a csoki, a harmadik helyen pedig megosztva szerepel a vanília/csoki kombinációja és az eper. A Nielsen felmérése szerint a dobozos és vödrös jégkrémek a legnépszerűbbek, vés ezek teszik ki a forgalom 56 százalékát. A pálcikás és tölcséres jégkrémek forgalma tavaly óta egy-egy százalékkal nőtt.

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
Támogatott tartalom

KWS – tíz éve első a repcetáblákon*, első az innovációban! (x)

Az utóbbi évek különös kihívások elé állították a repce termesztőket. Míg 10 évvel ezelőtt a termésszint növelése állt a középpontban, mára a termésbiztonság, a kockázatok minél jobb kezelése és ezek által a gazdaságos termesztés fenntartása a célkitűzés.

EZT OLVASTAD MÁR?