Most kell pályázni: hatalmas pénzeket kaphatnak, akik agrártermékeket reklámoznak

Most kell pályázni: hatalmas pénzeket kaphatnak, akik agrártermékeket reklámoznak

agrarszektor.hu
Az Európai Bizottság 2020-ban 200,9 millió eurót szán az EU agrár-élelmiszeripari termékeinek promóciós tevékenységeinek finanszírozására itthon és külföldön, szemben a 2019. évi 191 millió euróval.

AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE

Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.

Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 54 400 Ft + Áfa / fő áron.

Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.

Az uniós mezőgazdasági termékekkel kapcsolatos promóciós kampányok célja új piaci lehetőségek megnyitása az EU mezőgazdasági termelői és a tágabb élelmiszeripar számára, valamint a meglévő vállalkozásuk felépítésének elősegítése, olvasható a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) oldalán. A 2020-as munkaprogram azokra a kampányokra összpontosít, amelyek a legmagasabb növekedési potenciállal rendelkező nem EU-országok, például Kanada, Kína, Japán, Korea, Mexikó és az Egyesült Államok felé irányulnak.

Évente két pályázati felhívást hirdetnek ki a SIMPLE és a MULTI programokra. A kedvezményezettek akár 80%-ig is uniós támogatást kaphatnak a belső piacon vagy harmadik országokban folytatott promóciós kampányaikhoz. A belső piacon és a harmadik országokban az 1144/2014 / EU rendelettel összhangban végrehajtott mezőgazdasági termékekkel kapcsolatos tájékoztatási és promóciós intézkedésekről szóló pályázatok benyújtási határideje: 2020. április 15. A SIMPLE program végrehajtásáért itthon a Magyar Államkincstár a felelős.

A program kedvezményezettjei:

  • a szakmai szervezetek
  • a termelői szervezetek
  • a termelői csoportok az Art. A 3. sz. 1151/2012 a minőségbiztosítási rendszerekről jogszabály alapján
  • a mezőgazdasági termékek reklámozásáért felelős közérdekű küldetésbe bevont szervezetek (például: Agence Bio, mezőgazdasági kamarák
Kép forrása: Getty Images

A promóciós program a következő termékekre terjedhet ki:

  • Az Európai Unió működéséről szóló szerződés (EUMSZ) I. mellékletében felsorolt termékek, a dohány kivételével.
  • A következő feldolgozott termékek: sör, csokoládé és abból készült termékek, kenyér, cukrászsütemény, sütemények, cukrászsütemények, kekszek és egyéb pékáruk, növényi kivonatokból készült italok, tészta, só, természetes ínyek és gyanták, mustárpaszta, csemegekukorica, pamut.
  • A szeszes italok oltalom alatt álló földrajzi jelzéssel.
  • Az eredetmegjelöléssel vagy oltalom alatt álló földrajzi jelzéssel ellátott bor, valamint a szőlőfajta megjelölésével ellátott bor; egyszerű programok esetén a bort hozzá kell kapcsolni egy vagy több másik termékhez.
  • A halászati termékek, ha egy vagy több termékhez kapcsolódnak.

A promóciós program a következő rendszerekre terjedhet ki:

  • Az EU minőségi rendszerei, nevezetesen OEM (oltalom alatt álló eredetmegjelölés), OFJ (oltalom alatt álló földrajzi jelzés) és TSG (garantált hagyományos termék).
  • Az EU logója az ökológiai termelési módszerről.
  • Az EU RUP logója a legkülső régiók számára.
  • Nemzeti minőségbiztosítási rendszerek, feltéve hogy a látványtervek tiszteletben tartják a származási szabályokat.
Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?