Tombola és értékes nyeremények az Agrárszektor 2025 konferencián!
Tombolával és értékes nyereményekkel várjuk az Agrárszektor konferencia résztvevőit az esemény 2. napjának végén! FŐNYEREMÉNY: Az AXIÁL Kft. felajánlásából a szerencsés nyertes egy Fűnyírótraktor Portland Hawk H9212RD-rel lesz gazdagabb!
Szerezze meg jegyét most még Early Bird áron a december 3-4. között megrendezésre kerülő siófoki Agrárszektor 2025 konferenciára, ahol kistermelők és fiatal gazdák most 64.900 Ft + áfa összegért vehetnek részt az év egyik legnagyobb és legrangosabb agráreseményén!
A YOOM a világ vezető agrárvállalatai közé tartozó, több mint 100 országban tevékenykedő Syngenta paradicsoma. Antal Gyula, a Syngenta zöldségfélék üzletágvezetője elmondta, hogy a vállalat zöldségvetőmag divíziója élen jár a zöldségfajták nemesítésében, munkatársaik elkötelezettek az innováció iránt, és azon dolgoznak, hogy a termelő partnereken keresztül egészséges és ízletes zöldségek kerüljenek a fogyasztókhoz. Ennek az innovatív közös munkának az eredménye ez az egyedülálló paradicsom.
A YOOM könnyen felismerhető különleges sötétlila színéről és édes-savanyú zamatáról, amely az izgalmas "umami" ízben ölt testet. Az umami egy aminosav, amely más molekulákkal együtt fokozza az ízlelőbimbókra gyakorolt élményt. Sötét színéért az antocianin fele, amely vízben oldódó természetes pigment. Emellett gazdag karotinoidokban is, amelyek erős antioxidánsok és segítenek leküzdeni a fáradtságot. Ehhez társul még a nagy adag C-vitamin, magnézium és kálium.

A Magyarország déli részén, a Trivega Kft. orosházi és forráskúti kertészetében termő paradicsomkülönlegesség a tervek szerint mintegy 300 ezer - fenntartható erdőgazdaságok alapanyagaiból készült - csomagban kerül a fogyasztókhoz 2021-ben. A paradicsomot a szakemberek korszerű üvegházban termelik, amelyet geotermikus energiával fűtenek. A növények természetes közegben fejlődnek, a káros betegségektől és rovaroktól biológiai növényvédelemmel óvják.
A YOOM tavaly elnyerte a Fruit Logistica Innovációs Nagydíját, amely az egyik legrangosabb szakmai elismerés. A brüsszeli Taste Institute pedig a legmagasabb, három csillaggal díjazta paradicsom ízét, amely így megkapta a "Superior Taste Award" díjat. Belgiumban pedig az Év Terméke lett zöldség kategóriában. Antal Gyula hozzátette, hogy Magyarországon kívül több mint húsz országban - köztük Hollandiában, Spanyolországban, Franciaországban, Dániában, Belgiumban és Németországban - forgalmazzák. Ezen országok közül szinte valamennyiben helyben termesztik a gazdálkodók, ezáltal rövidülnek a szállítási útvonalak, az üzletek polcaira mindig frissen szedett paradicsom kerülhet.











