AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE
Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 59 400 Ft + Áfa / fő áron.
Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.
Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.
A NAK a PENNY Market Kft. vezetőivel egyeztetett, alapvetően a friss zöldség-gyümölcs, tejtermék, baromfi és hús termékkörökre fókuszálva. Éder Tamás, a NAK élelmiszeriparért felelős országos alelnöke elmondta, hogy az Agrárkamara célja az, hogy az üzletek polcain elsődlegesen azok a friss, illetve feldolgozott élelmiszerek legyenek megtalálhatóak, amelyekből a magyar élelmiszergazdaság szereplői megfelelő mennyiséget és minőséget állítanak elő. A koronavírus hatványozottan rámutatott arra, hogy mennyire fontos a hazai áruk előnyben részesítése. Ezért hosszú távon is erősíteni kell a hazai előállítók értékesítési lehetőségeit, hangsúlyozta Éder Tamás, a NAK élelmiszeriparért felelős országos alelnöke.
Mártonffy Béla, a NAK Országos Kertészeti és Beszállítóipari Osztályának elnöke arról beszélt, hogy a magyar termelők képesek magas színvonalon, folyamatosan jó minőségben zöldséget és gyümölcsöt termelni, igényes, friss áruval ellátni a piacot, megfelelve a magas követelményeknek. A kamara pedig segíti az üzletláncokat a potenciális partner termelők feltérképezésében és a kapcsolatok kiépítésében is.
Florian Jens Naegele, a PENNY Market Kft. vezérigazgatója elmondta, hogy a magyar beszállítóikkal való együttműködés és a magyar termékek forgalmazása mindig fontos volt számunkra. A jelenlegi járványhelyzetből adódó kihívások arra ösztönzik a céget, hogy a Magyarországon működő vállalatok támogatása és a hazai munkahelyek megőrzése érdekében tovább bővítsék a magyar beszállítói hálózatukat és a jó minőségű magyar termékek arányát a szortimentjükben.
Az Agrárkamara folyamatosan konzultál a kiskereskedelmi áruházláncokkal, ennek volt újabb mérföldköve a Magyarországon 223 üzlettel, három logisztikai központtal (Alsónémedi, Karcag, Veszprém) rendelkező, közel 4700 munkavállalót foglalkoztató PENNY-vel való egyeztetés. Az áruházlánc több mint 2000 terméket tart állandó kínálatban, ennek közel kétharmadát magyar beszállítók biztosítják számukra. A PENNY a német központú REWE csoport része, amely húsz európai országban mintegy 15 000 üzletet működtet és közel 330 000 embert foglalkoztat.