AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE
Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.
Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 54 400 Ft + Áfa / fő áron.
Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.
Az eredmények elemzése után egyértelműen megállapítható, hogy az itthon és a külföldön megvásárolt termékek túlnyomó többsége között semmiféle összetételbeli vagy érzékszervi különbség nincs - értékelte közleményében az Éfosz azt az összehasonlító vizsgálatot, amelynek eredményeit tegnap ismertette Fazekas Sándor. A miniszter korábban 96 termék - zömmel élelmiszer - ellenőrzését rendelte el abból a szempontból, hogy a multinacionális vállalatok Nyugat-Európában és Magyarországon eltérő minőségű termékeket forgalmaznak-e.
Az Éfosz összesítései szerint az állateledeleket leszámítva 92 élelmiszer-párt vizsgáltak. Ebből 26 tételnél nem azonos termékekről volt szó, ezért azok a szövetség szerint nem voltak összehasonlíthatók. A 68 összehasonlítható termék közül a vizsgálat során 18-nál találtak minimális összetételbeli eltérést. Ezek a különbségek azonban - húzza alá az érdekképviselet - nem jelentik azt, hogy a termékek minősége eltérő lenne, azaz a gyártók megkülönböztetést alkalmaznának a magyar és az osztrák fogyasztók között.
Az érzékszervi bírálatokon az itthon és a külföldön vásárolt termékeknél egyetlen termékpárnál sem állapítottak meg jelentős különbséget - szögezi le közleményében az Éfosz. Az esetek felében pedig a kis eltérés épp az itthon vásárolt termék javára szólt.
Fazekas Sándor ugyanakkor tegnapi tájékoztatóján a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) vizsgálati eredményei alapján igazolva látta, hogy a multinacionális gyártók "kettős mércét" alkalmaznak a magyar fogyasztók kárára. Szerinte a vállalatok becsapják a magyar fogyasztókat azzal, hogy nálunk silányabb minőségű termékeket értékesítenek.