Ezt látnod kell! Pickupot csinált az új Jimny-ből a Suzuki

Ezt látnod kell! Pickupot csinált az új Jimny-ből a Suzuki

agrarszektor.hu
Van, hogy a gyártó gondol egyet, és maga alakítja át valami teljesen újjá a termékét. Ez történt most Új-Zélandon, ahol a Suzuki némi - borsos - felárért pick-uppá konvertálja a különben dobozformájú és elbűvölően bumfordi Jimny JX modelleket.

Idén először 3 napos az Agrárszektor 2024 konferencia!

A Portfolio Csoport év végi Agrárszektor Konferenciája ma már az egyik legnagyobb és legmeghatározóbb agrárszakmai esemény a hazai agrárgazdaságban. A rendezvény exkluzivitását és különlegességét az adja, hogy egyedülállóan átfogó és részletes módon jeleníti meg a mező- és élelmiszergazdaságot érintő legaktuálisabb témákat. A rendezvényre idén először konferencia előesttel is készülünk!

Ne maradjon le az év egyik legjelentősebb agrárszakmai eseményéről!

Azt mondják, egy kicsit mindenki imádja a Suzuki Jimny modelleket, hiszen ez a talán legaranyosabb és legszögletesebb utcai terepjáró, amit az agrarszektor.hu is tesztelt. És bár egészen tisztességesen boldogul terepen is, azért nem az az igásló típusú gépjármű, amit nagy és nehéz dolgok szállítására lehet használni. Erre már a Suzuki új-zélandi kirendeltsége is rájött, ahogy arra is, hogy a Jimny-ből egy jópofa pick-up kocsit lehet kihozni egy kis átalakítással. És mivel ez a Suzuki ajánlata, ez teljesen hivatalos és nem érinti a jármű garanciáit, vette észre a Motor1.com az új-zélandi Driven írását.

Noha a többi pick-uppal nem veheti fel a versenyt, az átalakított Jimny eléggé egyedien fest, ráadásul méretében sem változott. Az átalakítás folytán a hátsó csomagteret teljesen leválasztották a kocsiról, a helyére pedig egy kis plató került, lecsapható falakkal, az ülések mögötti részt pedig újrakárpitozták. De a ledes tetőreflektoroknak, a halogénizzóknak és a fekete acélfelniknek is búcsút intettek a Suzuki átalakító mérnökei. Az újragondolt Jimny JX-ben ötfokozatú manuális sebváltót tettek, de legalább adtak mellé egy tisztességes Bluetooth-os rádiót. Az érintőképernyő, a klímavezérlés és a bőrborítású kormánykerék kikerült a gépből, de legalább a kormányon levő gombok és kapcsolók megmaradtak.

A motorháztető alatt maradt a 1,5 literes, négyhengeres, 100 lóerős teljesítményű motor. Az átalakított Jimny nem olcsó móka, körülbelül 23 ezer dollárba (kicsit több mint 7 millió forintba) kerül, de ebben már benne van a 7300 dolláros (cca 2,2 millió forintos) átalakítás is.

 

CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
Agrárszektor Konferencia 2024
Decemberben ismét jön az egyik legnagyobb és legmeghatározóbb agrárszakmai esemény!
Budapest Economic Forum 2024
Egész napos makrogazdasági konferencia
Fókuszban a KKV versenyképesség - Pécs
Ingyenes gazdasági fórum
EZT OLVASTAD MÁR?