Így lehet eladni a jövőben: óriási változások várhatók az agrármarketingben

Így lehet eladni a jövőben: óriási változások várhatók az agrármarketingben

agrarszektor.hu
Napról napra változó világunk marketingmegoldásairól, annak mérhetőségéről, és az agrármarketingben várható irányokról adtak tájékoztatást a "Mi terem a neten?" című konferencia előadói az Agroinform.hu csapata szervezésében az AGROmashEXPO kiállításon.

AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE

Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.

Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 54 400 Ft + Áfa / fő áron.

Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.

Megnyitó köszöntőjében Ondré Péter, az Agrármarketing Centrum (AMC) ügyvezető igazgatója a korábban soha nem látott, virtuálisan elérhető adatmennyiségről, a szelektálás jelentőségéről és az ebben főszerepet játszó hitelesség kérdésének felértékelődéséről beszélt - írja közleményében az AMC. Elmondta, hogy a marketingtevékenységek hatékonyságában döntő szerepe van a hiteles, szakmailag megbízható információk megosztásának és az értékmegőrzést célzó szemléletnek. Ondré Péter beszélt arról is, hogy az AMC is ezen elvek mentén, továbbá a trendek lekövetésével és a promóciós tevékenységek korelváráshoz való igazításával végzi munkáját. Ennek jegyében mobilapplikáció fejlesztéssel, a termékpálya kampányokat támogató videóblog sorozatokkal és többek között az online és a social térben figyelemfelkeltő akciókkal egészülnek ki az AMC által korábban is alkalmazott hagyományos marketingeszközök.

Az agrármarketingben használt eszközrendszert támogató szemléletmód és a valós értékmegőrzés jelentőségét elemezte előadásában Dr. Totth Gedeon, a Magyar Marketing Szövetség, Agrár-és Élelmiszermarketing Tagozat vezetője, aki kiemelte, a marketing eszközrendszere a megfelelő szemlélet nélkül nem lehet hatékony. Röviden felsorolta az online marketingben tapasztalható változásokat, és megfogalmazta mi hozhat sikert: igazodni kell a változó fogyasztói igényekhez, ugyanis napjainkban a fogyasztók véleménycsoportokat alkotnak és ezen csoportok mentén kell elérni őket. Emellett kiemelte a kapcsolati marketing és az együttműködési marketing jelentőségét.

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2024. április 20. 06:02