Van a magyaroknak sütnivalója: a többség grillez nyáron
Itt a nagy grillfelmérés: a többség szívesen vállalkozik egy kerti sütögetésre.
Itt a nagy grillfelmérés: a többség szívesen vállalkozik egy kerti sütögetésre.
Elindította fogyasztásösztönző kampányát az Agrármarketing Centrum a nyári grillszezonra.
Milliók választják ilyenkor Európában a kerti sütögetést - az élősertés-árakat is megmozgatja a most induló grillszezon.
Élelmiszerlánc-biztonsági szempontból kedvezőek az idei nyári tapasztalatok
A helyszíni ellenőrzések során a létesítmények állapota megfelelő volt, kisebb hibák miatt intézkedési tervet kértek.
A sertéshúsból készült termékeket, grillkolbászokat vásárolják a legtöbben, de nagyon népszerűek a grillsajtok is itthon.
A foci-Eb és az olimpia is jót tehet a grilltermékek piacának 2024-ben.
Javában tart a nyári szezonális ellenőrzés, amelynek fókuszában ezúttal a gyrosozók és a grilltermékek állnak.
A grillezés mostanra már megelőzte a szalonnasütést és a bográcsozást is a magyarok körében.
A grillszezon is drágább lesz.
Itt a grillszezon!
A cél az ellenőrzött húsmarha termékek népszerűsítése.
20 különböző terméket tesztelt a Nébih.
Az áfa mérséklésének célja leginkább a piac tisztulása.

Az alacsony terményárak és nemzetközi folyamatok okozta bizonytalanság miatt visszafogták a műtrágya vásárlásaikat a magyar gazdák.
A legtöbb ember tudja, hogy a vadhús az egyik legtisztább és legegészségesebb fehérjeforrás, mégis kevesen fogyasztják rendszeresen.
Romlik az exportteljesítmény, nő az importfüggőség, és egyre kevésbé képes az ország a belföldi piacot saját termékeivel ellátni a zöldség-gyümölcs ágazatban.
Puhítanák az európai képviselők Brüsszel elképzelését, a Bizottság máris adna 50 milliárd eurót, de vannak még nézetkülönbségek.
A fordított áfa növelhetné a termelők versenyképességét Magyarországon a beruházások mellett.