AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE
Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.
Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 54 400 Ft + Áfa / fő áron.
Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.
Habár a piacon is hozzájuthatnak a vásárlók a meggyhez, kajszihoz és cseresznyéhez, aki nagy mennyiséget szeretne vásárolni, annak érdemes a Szedd magad! akciókat felkeresnie, így ugyanis akár harmadával olcsóbban hozzájuthat a gyümölcshöz - mondta az InfoRádiónak Mártonffy Béla, a Nemzeti Agrárkamara (NAK) kertészeti- és beszállítóipari osztályának elnöke. A kedvező ár annak köszönhető, hogy nem kell csomagolásra, illetve szállításra költeniük a termelőknek, ugyanakkor a vásárló mivel maga szedi le a termést, biztos lehet benne, hogy friss gyümölcsöt kap - tette hozzá.
Jelenleg meggyet, kajszibarackot, és néhány helyen cseresznyét vásárolhatunk a Szedd magad! akciókon, hamarosan pedig jön az őszibarack, a szilva és az alma is - tájékoztatott Mártonffy Béla. A termelők egy része általában akkor hirdet Szedd magad! akciót, miután az áruházláncoknak, vagy az exportra szánt árut már leszállították, de az ültetvényen még maradt jó minőségű gyümölcs. A termelők másik része eleve ilyen értékesítésre szánja az áruját, így a szállítás és csomagolás mellett a szedéshez szükséges munkaerőt is megspórolják - emelte ki az elnök.
Mártonffy Béla kitért ugyanakkor arra is, hogy az országban a zöldség-gyümölcs termelésben is munkaerőhiány van, így valószínűleg ez is közrejátszik abban, hogy egyre több a Szedd magad! akció. Hangsúlyozta azonban azt is hogy a fő motiváció az, hogy az elmúlt években kialakult kapcsolatokon keresztül bizalom épült ki a gazda és a fogyasztó között, mára pedig a legtöbb termelő már a kialakult törzsvásárlói körének adja így el az áruját.