Tombola és értékes nyeremények az Agrárszektor 2025 konferencián!
Tombolával és értékes nyereményekkel várjuk az Agrárszektor konferencia résztvevőit az esemény 2. napjának végén! FŐNYEREMÉNY: Az AXIÁL Kft. felajánlásából a szerencsés nyertes egy Fűnyírótraktor Portland Hawk H9212RD-rel lesz gazdagabb!
Szerezze meg jegyét most még Early Bird áron a december 3-4. között megrendezésre kerülő siófoki Agrárszektor 2025 konferenciára, ahol kistermelők és fiatal gazdák most 64.900 Ft + áfa összegért vehetnek részt az év egyik legnagyobb és legrangosabb agráreseményén!
2020. március-áprilisában, a Covid-19 világjárvány miatt elrendelt kijárási korlátozás első két hónapjában 58 millió liter sör került a magyar fogyasztók online és offline kosarába, ami közel 110 millió üveg vagy doboz "folyékony kenyeret" jelent. A 25 milliárdos kéthavi forgalom összesen egyötödével volt több, mint 2019. március-áprilisában, derült ki a Nielsen piackutató elemzéséből.
A korlátozás alatt leginkább a diszkontok, valamint a nagy alapterületű szupermarketek és hazai láncok vitték a prímet: az értékbeli forgalom közel 40%-a náluk realizálódott, míg a 2500 négyzetméteresnél nagyobb hipermarketekre és a kisebb alapterületű (51-200 nm-s) üzletekre pedig a forgalom egy-egyötöde jutott. Az online sörértékesítés is felpörgött a világjárvány alatt, ugyanis az előző év azonos időszakához képest 85%-kal emelkedett értékbeli forgalma. Ez számokban kifejtve annyit tesz, hogy 128 millió forint értékben közel negyedmillió liter fogyott belőle, ami 76%-os mennyiségi növekedést jelent.
Ami a sörtípust illeti, az általános trendekhez hasonlóan a forgalom több mint 95%-a árpasör, a búzasör csupán 2%-ot hasított ki a vizsgált két hónap értékbeli forgalmából. A világos sörök vitathatatlanul vezetnek, 97%-ban ebből a típusból fogyott. A kosarakba kerülő sörök négyötöde dobozos, 12%-a üveges. Az értékesített sörök háromnegyede félliteres kiszerelésű.
- mondta Hajnal Dóra, a Nielsen vezető tanácsadója.
A Nielsen piackutató elemzése szerint a márkás sörök tartották pozíciójukat. Az értékbeli forgalom közel 90%-a a gyártóknál landol.
 
		
	







 
				



 
		