Rengeteg magyar vesz ilyen élelmiszereket: akkor is ezt választják, ha többe kerül

MTI
A magyar vásárlók számára egyre fontosabb szempont a környezetvédelem: egy felmérés szerint a megkérdezettek 74 százaléka fizetne többet egy termékért annak érdekében, hogy azt környezetkímélő csomagolásban kapja kézhez - közölte a Rondo Hullámkartongyártó Kft. az MTI-vel. Megállapították, hogy a magyar lakosság több mint egyharmada részesíti előnyben azokat a termékeket, amelyeknek környezetbarát a csomagolása, a válaszadók 57 százaléka gondol rá, de inkább nem ez alapján dönt, és csupán 7 százalékuk hagyja teljesen figyelmen kívül ezt a tényezőt.

Fenntartható élelmiszergyártás – Ez a jövő befektetése?

Személyes befektetői klubon mutatjuk be a tőzsdei kibocsátásra készülő Civita Group tevékenységét, működését, az iparágban rejlő potenciált. A magyar családi, kukoricafeldolgozó vállalkozás fenntartható módon állítja elő termékeit, melyek csak természetes alapanyagok felhasználásával készülnek, a teljesértékű és változatos táplálkozáshoz igazodva. A részvétel INGYENES, de regisztrációhoz kötött!

A felmérésből kiderül, hogy karácsonykor a megkérdezettek 59 százaléka gyűjti szelektíven szemetét, amivel segíti, hogy az arra alkalmas csomagolások visszakerüljenek a körforgásba. A zöld hozzáállást mutatja, hogy a válaszadók 47 százaléka saját zacskót visz a boltba, 6 százalékuk csak fenntartható csomagolású ajándékokat vesz, míg 5 százalék kizárólag környezetkímélő védőborításban lévő árut vásárol a karácsonyi étkezésekhez. A válaszadók csupán 12 százaléka jelezte, hogy nem tesz semmilyen fenntarthatósági lépést az ünnepek alatt.

EZ IS ÉRDEKELHET
Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
KONFERENCIA
Hitelezés 2023
Az emelkedő kamatkörnyezet hatása a hitelpiacra és a bankszektorra.
Sustainable Tech 2023
Innováció ma, zöld gazdaság holnap.
Vállalati Energiabeszerzés 2023
Uniós és hazai szabályozási keretek, várható gáz- és áramalakulás a háború és a gáztároló feltöltési kihívások nyomán
EZT OLVASTAD MÁR?