Fenntartható élelmiszergyártás – Ez a jövő befektetése?
Személyes befektetői klubon mutatjuk be a tőzsdei kibocsátásra készülő Civita Group tevékenységét, működését, az iparágban rejlő potenciált. A magyar családi, kukoricafeldolgozó vállalkozás fenntartható módon állítja elő termékeit, melyek csak természetes alapanyagok felhasználásával készülnek, a teljesértékű és változatos táplálkozáshoz igazodva. A részvétel INGYENES, de regisztrációhoz kötött!
A felmérésből kiderül, hogy karácsonykor a megkérdezettek 59 százaléka gyűjti szelektíven szemetét, amivel segíti, hogy az arra alkalmas csomagolások visszakerüljenek a körforgásba. A zöld hozzáállást mutatja, hogy a válaszadók 47 százaléka saját zacskót visz a boltba, 6 százalékuk csak fenntartható csomagolású ajándékokat vesz, míg 5 százalék kizárólag környezetkímélő védőborításban lévő árut vásárol a karácsonyi étkezésekhez. A válaszadók csupán 12 százaléka jelezte, hogy nem tesz semmilyen fenntarthatósági lépést az ünnepek alatt.