AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE
Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 59 400 Ft + Áfa / fő áron.
Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.
Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) és a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat (MNVH) nyolc városban tartott „Helyi termék” rendezvényt: a tavaszi négy után októberben újabb négy helyszínen, az Agrárminisztérium, a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal és a Kislépték Egyesület közreműködésével. A rendezvénysorozat előadásai is rámutattak arra, hogy növelni kell a helyben termelt termékek előállítását és a termelők termékeinek a rövid ellátási láncokon keresztüli eladását, legyen az akár regionális, közösségi értékesítés, vagy jól működő térségi piacok útján - írja a NAK és az MNVH közös közleményében. A magyar gazdálkodók országszerte minőségi élelmiszereket termelnek, cél, hogy elsősorban a hazait kínáljuk, fogyasszuk.
A helyi termelők hozzájárulnak a kulturális örökség megőrzéséhez, népszerűsítik a magyar ízeket, a magyar gasztronómiához biztosítják az alapanyagokat, és a fogyasztóknak módjuk van személyes kapcsolatot építeni velük. A helyi termékek megvásárlásával segíthetjük a vidéki termelők gyors piacra jutását, a vidéki lakosság megélhetését és a vidék megtartóerejének biztosítását. A rendezvényeken elhangzott előadások a tavaly kiadott Helyi termék kézikönyv témáit járták körül, fejezeteinek témaköreire fókuszálva. Szó volt egyebek közt az élelmiszergazdaság sajátosságairól és fejlődési lehetőségeiről, a megreformált élelmiszerláncokról és élelmiszer-feldolgozásról. Továbbá olyan innovatív megoldási lehetőségekről, trendekről és eszközökről is, amelyek a helyi termék előállítókat segíthetik értékesítési lehetőségeik fejlesztésében vagy bővítésében.