AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE
Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 59 400 Ft + Áfa / fő áron.
Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.
Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.
2020-tól januárjától a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) felel a magyar bor egységes állami kommunikációjáért és a borturizmusért, míg a közösségi bormarketing állami feladatait az Agrárminisztérium (AM) irányítása alatt működő Agrármarketing Centrum (AMC) látja el. Ennek részeként született meg a hivatalos Facebook és Instagram oldal Wines of Hungary - Personally név alatt, tudhattuk meg az AMC közleményéből.
A már elérhető digitális platformok angol, illetve magyar nyelven is promotálják a magyar bort a nagyközönség számára, így átadva annak értékeit, egyedi üzeneteit, általános jellemzőit és sokszínűségét. Továbbá a közös platform az általános borkultúra erősítése mellett beszámol az aktuális hírekről és eseményekről is.
A Magyar Turisztikai Ügynökség a kül- és belpiaci bormarketing kommunikációjának a sikeréhez webes felületén, egy letisztult, modern designnal és képanyaggal rendelkező, a magyar bor legfontosabb jellemzőit és tudnivalóit összegző oldallal járul hozzá.
A januári döntés értelmében számos, a bormarketinghez kötődő feladatot az AMC lát el, többek között a világ legnagyobb borszakmai vásárán, a minden év márciusában megrendezésre kerülő ProWein Düsseldorf kiállításon az Agrármarketing Centrum valósítja meg és üzemelteti a magyar bor közösségi standját.