Hidegh Sándor lett a Sága belföldi kereskedelmi igazgatója

agrarszektor.hu
2012. május 23., Budapest - A Sága Foods Zrt.-nél 2012 áprilisától új vezetői pozíciót hoztak létre, amely 4 szakterületet: a marketinget, a trade marketinget, a termékfejlesztést és az értékesítést foglalja magába. Az újonnan létrehozott belföldi kereskedelmi igazgatói posztot Hidegh Sándor (37) tölti be.

AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE

Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 59 400 Ft + Áfa / fő áron.

Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.

Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.

Pályafutása alatt kizárólag FMCG, azon belül hazai és nemzetközi - induló, illetve több mint 100 éves múltú - cégeknél egyaránt tevékenykedett. Sokrétű szakmai tapasztalatot szerzett családi, illetve multinacionális vállalatirányítási szemléletű vállalatoknál is, amit a Ságánál most lehetősége nyílik kamatoztatni. Hidegh Sándor célkitűzése, hogy a jövőben kereskedelmi oldalról a fogyasztói és a partneri igényekre minél gyorsabban és hatékonyabban tudjon a Sága reagálni.

Tanulmányait a szegedi Juhász Gyula Tanárképző Főiskolán menedzsment, majd a szolnoki Kereskedelmi és Gazdasági Főiskolán közgazdász szakon folytatta.

Hidegh Sándor szakmai pályafutását a Sió-Eckes Magyarország Kft.-nél kezdte 1997-ben üzletkötőként. Később Key account managerként feladata a nemzetközi vevőkkel való kapcsolattartás volt, szoros együttműködésben az üzletkötői csapattal. 2002-től a Findus Hungária Kft. trade managere lett, ahol közreműködött a prémium fagyasztott készételek szegmensének és a cég sales-marketing tevékenységének kiépítésében a teljes hazai piacon.

Később a Colgate-Palmolive Magyarország Kft.-nél, multinacionális környezetben, vezetőként teljes körű felelősséggel koordinálta a hazai, majd a nemzetközi láncokért felelős értékesítési csapatot. 2008-tól a Meggle Hungary Kft. country managereként a magyar leányvállalatot vezette, munkájával hozzásegítette a céget a Superbrands díjhoz. Feladata a német anyavállalat képviselete volt a márkás és sajátmárkás termékcsoportokon keresztül kiskereskedelmi, nagykereskedelmi, HoReCa és B2B területeken.

Hidegh Sándor 2012 áprilisától a Sága Foods Zrt. belföldi kereskedelmi igazgatója.

"Fő feladatom, hogy az újonnan létrehozott kereskedelmi igazgatói poszt segítségével hatékonyan összefogjam és működtessem a marketing, trade marketing, termékfejlesztés és értékesítési területeket. A jövőben a fogyasztóink, partnereink felé professzionálisan kell képviselnünk értékeinket, előnyeinket, amelyek megkülönböztetnek minket a piac többi szereplőjétől. Legyen ez a saját takarmánnyal etetett, vállalatunk által nevelt pulykák révén biztosított kiváló hazai pulykahús, vagy a nemzetközi sztenderdek által garantált és nyomon követhető minőség, a termékeink piaci pozíciója, vagy éppen a csomagolásunk." - mondta Hidegh Sándor a kinevezésével kapcsolatban. Hidegh Sándor nős, egy kisfiú édesapja.

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2024. április 26. 13:31