Tombola és értékes nyeremények az Agrárszektor 2025 konferencián!
Tombolával és értékes nyereményekkel várjuk az Agrárszektor konferencia résztvevőit az esemény 2. napjának végén! FŐNYEREMÉNY: Az AXIÁL Kft. felajánlásából a szerencsés nyertes egy Fűnyírótraktor Portland Hawk H9212RD-rel lesz gazdagabb!
Szerezze meg jegyét most még Early Bird áron a december 3-4. között megrendezésre kerülő siófoki Agrárszektor 2025 konferenciára, ahol kistermelők és fiatal gazdák most 64.900 Ft + áfa összegért vehetnek részt az év egyik legnagyobb és legrangosabb agráreseményén!
A Nébih arra hívta fel ügyfelei figyelmét, hogy 2021-ben az első állategészségügyi diagnosztikai vizsgálat megrendelésekor külön űrlapon kell nyilatkozniuk a jövőbeni alapértelmezett fizetési módról, valamint a számla és a kért vizsgálat eredményének kézhezvételi módjáról. Fontos változás, hogy a vizsgálat típusok dokumentációját a szakemberek folyamatosan rögzítik az új rendszerben, olvasható a hivatal honlapján. Emiatt előfordulhat, hogy egy megrendelés esetén az egyes tételekről szétbontva, két külön vizsgálati eredményközlő útján kap értesítést az ügyfél, és ebből adódóan két külön számlát is állít ki a hivatal.

Változik a laboratóriumi vizsgálatokról szóló eredmények megküldésének módja is. Készpénzes megrendelés, valamint a 100 ezer forintos összeghatárig kérhető utánvét esetén a laboratóriumi vizsgálat eredményét továbbra is automatikusan megkapják a megrendelők. Átutalással történő fizetés esetén azonban csak az összeg beérkezését követően, a számlával együtt küldi ki a hivatal a vizsgálatok eredményét a megrendelő partner részére.
A Nébih kitért arra is, hogy a gyors ügyintézés érdekében az elektronikus számlázási mód választása a célszerű, mellyel elkerülhető, hogy a postai kézbesítéssel növekedjen a vizsgálati eredmények kézhezvételének ideje. Az új szakrendszer célja többek között az ügyintézés átláthatóbbá és gyorsabbá tétele. Előreláthatólag az év második felétől a vizsgálati eredmények elektronikus kiadása is megvalósul, lehetővé téve ezáltal az ügyfelek mielőbbi és hatékony tájékoztatását.











