Legyen Ön is Extra Early Bird | Agrárszektor 2025 konferencia
Szerezze meg jegyét most még Extra Early Bird áron a december 3-4. között megrendezésre kerülő siófoki Agrárszektor 2025 konferenciára, az év egyik legrangosabb agrárszakmai eseményére.
A konferencia értékelést ad az agrárium helyzetéről, egyúttal pedig felvázolja az ágazat előtt álló rövid- és hosszú távú fejlesztési és kitörési lehetőségeket, illetve bemutatja a vállalkozások üzleti döntéseihez szükséges mértékadó prognózisokat.
- jellemezte a pandémia okozta keresletváltozást Koósa Péter, a Detki Keksz Kft. ügyvezető igazgatója a Magyar Termék Nonprofit Kft. közleményében. A keksztermékek kiskereskedelmi eladásai az elmúlt években is emelkedtek 6-8 százalékkal, de a tavalyihoz hasonló kiugrásra még nem volt példa, és ez egyértelműen ahhoz köthető, hogy az emberek többet voltak otthon, az otthonuktól távol pedig másként kellett megoldaniuk az étkezésüket. Koósa Péter szerint márciusban és áprilisban, a felhalmozó jellegű vásárlások idején a Detki Keksz fennállása legnagyobb forgalmát érte el például háztartási kekszből, amelyből az eladások ekkor 50 százalékkal haladták meg a szokásost, és akár még több is fogyott volna belőle, de már nem tudták tovább növelni a termelést. Ráadásul a felvásárlások után várt visszaesés sem következett be a kekszek esetén, az év utolsó hónapjaiban is megmaradt a növekedés, és a termékkörön belül minden fajta kiemelkedően fogyott 2020-ban.

- összegezte a járvány egy évének hatásait Szebeni Zoltán. Az extrudált kenyereket, szendvicseket gyártó Abonett Kft. ügyvezetője szerint a tavaly március-áprilisi időszakban volt a leglátványosabb a kiugrás, amikor mintegy 50 százalékkal növekedett meg az abonyi cég termékei iránt az igény.
Szebeni Zoltán szerint míg az egy évvel ezelőtti kiugró keresletet az emlékezetes készletező vásárlási időszak eredményezte, a később állandósuló magasabb fogyasztás hátterében több tényező is állhat.
- állítja az Abonett ügyvezetője.