Japán legnépszerűbb söre érkezik a magyar piacra

agrarszektor.hu
"Szuperprémium" kategóriájú japán sört dob piacra Magyarországon a Dreher. Az Asahi Super Dry világszerte több mint 50 országban van jelen, a régióban a magyar az első piac, ahol bevezetésre kerül a termék.

Early Bird jegyek az Agrárszektor 2025 konferenciára!

Szerezze meg jegyét most még Early Bird áron a december 3-4. között megrendezésre kerülő siófoki Agrárszektor 2025 konferenciára, ahol kistermelők és fiatal gazdák most 64.900 Ft + áfa összegért vehetnek részt az év egyik legnagyobb és legrangosabb agráreseményén! A konferencia értékelést ad az agrárium helyzetéről, egyúttal pedig felvázolja az ágazat előtt álló rövid- és hosszú távú fejlesztési és kitörési lehetőségeket, illetve bemutatja a vállalkozások üzleti döntéseihez szükséges mértékadó prognózisokat.

Egy japán sör lesz a Dreher egyik nagy dobása 2018-ban. A sörgyártó-forgalmazó tavasztól vezeti be a magyar piacra az Asahi Super Dry-t, Japán elsőszámú prémium - vagy ahogy a pozícionálásban megfogalmazták - "szuperprémium" sörét.

Jókor jó terméket hozunk a magyar piacra, a fogyasztók egyre nyitottabbá válnak új termékek, új ízvilágok felé. A kutatások azt mutatják, hogy az Asahi Super Dry ízvilágát kimondottan kedvelik a magyar sörfogyasztók

 - mondta el Békefi Gábor, a Dreher vezérigazgatója. A szakember kiemelte, hogy különleges előnyt jelent a Dreher számára, hogy a többi régiós piac minket fog követni, ebben az értelemben első tud lenni a magyar forgalmazás.

Souichiro Nishimura, az Asahi márkanagykövete a márka történelméről elmondta, hogy sok évtizedes működés után 1985-ben dobták piacra Super Dry sörüket, amivel nem csak visszanyerték piacvezető pozíciójukat, hanem megalkották Japán elsőszámú "szuperprémium" kategóriás sörét. Gyakorlatilag ezzel útjára indult az extra száraz sör iránti rajongás nem csak a szigetországban, hanem az egész világon. A innováció és technológia a termék külsejében is megmutatkozik, csomagolásában és dizájnjában is a letisztultságot és minőséget sugallja.

Az agrárszektor.hu a Drehertől megtudta, hogy már márciustól árusítják a terméket, amelynek bolti ára 250-300 forint között lesz. A bolti és a HORECA (éttermi, szórakozóhelyi) forgalmazás egyaránt 330 ml-es, üveges formátumban történik, csapolva egyelőre nem kapható a sör. Az elsődleges fogyasztói célcsoportot 25-40 év közötti, az átlagosnál magasabb jövedelemmel rendelkezők jelentik, a márkaismertség felépítése - azaz a marketingkampány - májustól kezdődik.

A sört Olaszországban gyártják, innen látják el a magyar piacot is. A termék gyártási technológiájának különlegessége, hogy exkluzív minőségű malátát és komlót használnak, az igazi ízélményt pedig rizs hozzáadásával érik el. A Dreher egyelőre nem tervezi a magyarországi gyártás bevezetését.

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
Támogatott tartalom

Igen, a KWS TOP4 Mátrix működik! (x)

A visszatérő, hatalmas károkat okozó évjárati és növénytermesztési katasztrófa biztatott bennünket, hogy foglaljuk egyedi kukoricatermesztési kockázatkezelési rendszerbe a KWS modern kukoricahibridjeit.

Támogatott tartalom

Rhizál: a víz bölcsője a búza számára (x)

A Rhizál® a HED-LAND Hungária Kft. különleges biológiai csávázó és talajkezelő készítménye, amely a Rhizobium alamii törzset tartalmazza, és hatékonyan segíti az őszi búza kelését, korai fejlődését és szárazságtűrését.

Támogatott tartalom

Kertből az asztalra (x)

Közösségi főzéssel búcsúzott a nyártól a Kiskert program Vizsolyban

EZT OLVASTAD MÁR?