2017. március 30. csütörtök Zalán

Hírek - Bor-Italok

Hiába támadnak Lázárék, új sörrel nyomul a Heineken

Hamarosan alkoholmentes új termékkel jelenik meg a magyar boltokban a Heineken. Közben a kormány továbbra is támadja a céget az Igazi Csíki Sör miatt. Lázár János Miniszterelnökséget vezető miniszter szerint a multikkal szemben a hazai manufaktúrákat akarják előnyben részesíteni.
 
 
Feliratkozom az agrárszektor.hu hírlevélre

A támadások ellenére a Heineken tovább folytatja a termékfejlesztést, és hamarosan új itallal jelenik meg a magyar piacon. A hazai fogyasztók 13 másik európai országgal egy időben tapasztalhatják meg az alkoholmentes Heineken 0.0 frissítő, enyhén gyümölcsös ízét. A márka a magyarországi története során először vezet be termékinnovációt.

Természetesen az alkoholmentes változatból sem maradhat ki a Heineken védjegyévé vált A-élesztő. Alkoholmentességének, alacsonyabb cukor- és kalóriatartalmának köszönhetően a tudatos életmódot folytatók számára is frappáns választás lehet.  Az új változat dupla főzéssel, kiváló minőségű természetes összetevőkből készül.

Az alkoholt utólag vonjuk ki a sörből, és a természetes alapanyagoknak, az egyedülálló receptúrának, valamint a csúcstechnológiának köszönhetően a Heineken 0.0 minőségi sörélményt biztosít - hangsúlyozta a cég senior brand managere.

Lőrincz Barbara kiemelte: sörfőzőmestereik a nulláról indulva évekig kutattak, kísérleteztek és kóstoltak, míg végül megalkották ezt az egyedülálló receptúrát: a frissítő, gyümölcsös ízjegyek és a lágy maláta aromájának tökéletes egyensúlyát.

A kiszolgáltatott kicsik védelmében támadnak Lázárék
A kormányzat megvizsgálná a sörgyárak működésének szabályozását, a nagy cégek és a kisebb magyar szereplők, valamint a vendéglátó-ipari vállalkozások viszonyát - közölte Lázár János pár napja egy hódmezővásárhelyi lakossági fórumon. A Miniszterelnökséget vezető miniszter az Igazi Csíki Sör gyártója és a romániai Heineken közötti vita miatt vette elő a témát, hogy a jövőben a kiszolgáltatott kisebb gyártókat ne "taposhassák el" a multik.

A világ 192 országában kapható Heineken eladási volumene alapján az első számú globális prémium sörmárka. Kellemesen telt ízét a speciális gyártási technológiának és az egyedi A-sörélesztőnek köszönheti, amely 1873 óta garantálja a frissítő sörélményt. A Heineken Hungária soproni sörgyára 2004 óta gyárt söröket, ezeket a magyar piac mellett 6 országba exportálják.

Kapcsolódó cikkek


 

A címlapról ajánljuk

Adja fel hirdetését gyorsan, ingyenesen!

A szakértő szemével

Fórián Zoltán
vezető agrárszakértő
Takarékbank Agrár Központ