2025. szeptember 14. vasárnap Szeréna, Roxána
Itt a Lidl nagy bejelentése: rengeteg élelmiszernek durván megváltozik az ára

Itt a Lidl nagy bejelentése: rengeteg élelmiszernek durván megváltozik az ára

agrarszektor.hu
A Lidl Magyarország az év eleje óta közel 200 termék árát csökkentette tartósan azzal a céllal, hogy vásárlói számára a lehető legjobb árakat tudja biztosítani. Az intézkedésnek köszönhetően az érintett termékek akár 25 százalékkal olcsóbban beszerezhetőek. 

Extra Early Bird jegyek az Agrárszektor 2025 konferenciára!

Szerezze meg jegyét most még Extra Early Bird áron a december 3-4. között megrendezésre kerülő siófoki Agrárszektor 2025 konferenciára, ahol kistermelők és fiatal gazdák most 64.900 Ft + áfa összegért vehetnek részt az év egyik legnagyobb és legrangosabb agráreseményén! A konferencia értékelést ad az agrárium helyzetéről, egyúttal pedig felvázolja az ágazat előtt álló rövid- és hosszú távú fejlesztési és kitörési lehetőségeket, illetve bemutatja a vállalkozások üzleti döntéseihez szükséges mértékadó prognózisokat.

A piacvezető áruházlánc minden esetben azon dolgozik, hogy vásárlóinak a lehető legjobb áron kínálja termékeit, ezzel összhangban figyelemmel kíséri a fogyasztói igényeket és a piaci változásokat is - derült ki az üzletlánc közleményéből. Ezt támasztja alá a Pénzcentrum és a Debreceni Egyetem közös, nagymintás felmérésének mai napon megjelent eredménye is, mely alapján elmondható, hogy a fogyasztók szerint a Lidl a legolcsóbb FMCG-hálózat 2023-ban Magyarországon. A vállalat 2023 január elsejétől folyamatos és tartós árcsökkentésbe kezdett, és ezidáig mintegy 200 termék árát mérsékelte. Az érintett árucikkek között helyet kaptak többek között sajtok és egyéb tejtermékek, gyümölcslevek, szendvics feltétek, valamint a mustár vagy akár a bacon is. Így például a rizs ára 11%-kal, a vegyes virágmézé 240 forinttal, míg a 400 grammos körcikkelyes sajt ára pedig 350 forinttal csökkent.

Hosszú és nehéz tárgyalási periódus eredményének könyvelhetjük el, hogy számos termék esetében kedvezőbb beszerzési árakban sikerült megállapodnunk beszállítóinkkal. Januártól ezidáig 200 termék fogyasztói árát tudtuk csökkenteni, melyeknek mintegy fele legalább 5%-kal kerül kevesebbe, közel harmaduk esetében pedig 10-20%-kal mérsékeltük az árakat. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy a következő hónapokban újabb és újabb tartós árcsökkentéssel álljunk a magyar emberek, családok mellett

- emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

Az intézkedéssel tehát a diszkontlánc a heti akciókon felül számos további kedvezményes terméket kínál a vásárlók számára, ráadásul tartósan. Mindezeken túl további megtakarítást jelentenek a Lidl Plus applikációban elérhető, heti szinten 10-12 akciós árucikket jelentő kuponok, a kaparós nyereménykártyák és a vásárlási limitek elérése után járó ajándék termékek vagy számlavégi kedvezmények is.

Címlapkép forrása: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
EZT OLVASTAD MÁR?